Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede paylaşılan e-liderlik yaklaşımının öğrencilerin motivasyonuna, öz-düzenleme becerilerine ve grup işbirliği süreçlerine etkisi
(2018)
Mobil cihazlar ve internet kullanımının yaygınlaşması, öğrenenlerin sınıf dışında da istenilen yer ve zamanda birbiri ile iletişim ve etkileşim kurmalarına, bilgi paylaşmalarına olanak sağlamıştır. Bu da çevrimiçi işbirlikli ...
The effect of structure in flipped classroom designs for deep and surface learning approaches
(Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017-04-01)
A growing body of research is concerned with the implications of Flipped Classroom (FC) model at higher education institutions. There is a wide range of the opinions and experiences on FC model and the model is still being ...
Cyberloafing in IT classrooms: exploring the role of the psycho-social environment in the classroom, attitude to computers and computing courses, motivation and learning strategies
(Springer, 2018)
Bilişim Teknolojileri Sınıflarında Siber Aylaklık: Sınıfta Psiko-Sosyal Ortamın Rolünü Keşfetmek, Bilgisayar ve Bilgisayar Derslerine Yönelik Tutum, Motivasyon ve Öğrenme Stratejileri
Özet: Bu çalışmanın amacı Bilgi ...