Search
Now showing items 1-10 of 44
Yaşam boyu öğrenme kapsamında Bartın ilinde okuma kültürü: Bir durum çalışması
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-12-26)
Toplumların gelişmişlik düzeyini belirleyen en önemli öğelerden birisi okuma kültürüdür. Okuma kültürüne sahip olan toplumlar; kültürel, ekonomik ve toplumsal gelişimlerini tamamlamış, demokrasinin gereğini yerine getirebilen, ...
Mesleki eğitim merkezi öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi (Bartın ili örneği)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu tez çalışmasının amacı Mesleki Eğitim Merkezi öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi ve çeşitli değişkenler (cinsiyet, yaş, eğitim durumu, bölüm) ile olan ilişkisinin belirlenmesidir. Bu amaçla ...
Yaşam boyu öğrenme bağlamında mental aritmetik eğitiminin öğrenci başarısına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu araştırmanın amacı yaşam boyu öğrenme bağlamında mental aritmetik eğitiminin öğrenci başarısına etkisini incelemektir. Araştırmada karma yöntem kullanılmıştır. Araştırma Bartın Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü 1. ...
Tarihi dizilerle yaşam boyu öğrenme algısı (Bartın ili örneği)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul ve lise son sınıf öğrencilerinin tarihi dizilerle yaşam boyu öğrenmelerinin değerlendirilmesidir. Araştırmada karma yöntem (mix medhod) desenlerinden yakınsayan (paralel) desen kullanılmış, ...
Ceza infaz kurumlarında verilen eğitim faaliyetlerinin yaşam boyu öğrenme açısından değerlendirilmesi: Zonguldak ili örneği
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-02-08)
Eğitim, bireylerin dil, zihinsel, sosyal ve duygusal becerilerini geliştirme sürecidir. Bu anlayış cezaevlerindeki eğitim için de söz konusudur. Eskiden eğitim denilince cezaevlerindeki düzeni sağlamaya katkı getirici ...
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerini bazı değişkenlere göre incelemektir. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini Mardin il merkezindeki okul öncesi, ilkokul, ortaokul ...
Bartın Üniversitesi lisansüstü eğitim öğrencilerinin yaşam boyu öğrenmede anahtar yeterliklere sahip olma düzeyleri
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-02-24)
Bu araştırmanın temel amacı, lisansüstü eğitim öğrencilerinin yaşam boyu öğrenmede anahtar yeterliklere sahip olma düzeylerini belirlemektir. Araştırmada tarama modellerinden ilişkisel tarama modeli kullanılmıştır. ...
Üniversite öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile özyeterlik algıları arasındaki ilişki
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015-12-29)
Bu çalışmanın temel amacı Bartın Üniversitesi'nde öğrenim görmekte olan öğrencilerinin demografik özellikleri (cinsiyet, sınıf, fakülte/yüksekokul, anne-babanın eğitimi, anne-babanın mesleği, gelir düzeyi ve serbest zaman ...
Yaşam boyu öğrenmenin sağlanmasında halk eğitim merkezlerinin önemine dair kursiyer görüşlerinin değerlendirilmesi (Bartın Halk Eğitimi Merkezi örneği)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-05-15)
Bu araştırmanın temel amacı, yaşam boyu öğrenmenin sağlanmasında Halk Eğitim Merkezlerinin Önemine Dair Kursiyer Görüşlerini belirleyerek değerlendirmektir. Araştırmada mevcut durumun ortaya konulmasını sağlayan tarama ...
Çalışanların yaşam boyu öğrenme ölçeğinin Türkçe uyarlaması
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-12-25)