Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu by Title 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu by Title
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu by Title
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu by Title

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 67-79 of 79

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Uzaktan eğitimde başarı ve performansın değerlendirilmesinde karşılaşılan sorunlar: bir durum çalışması 

      Yılmaz, Ramazan (Turkish Online Journal of Distance Education, 2017)
      Değişen sosyal koşullara ayak uydurmak, bireylerin öğrenme ihtiyaçlarını karşılamak ve hayat boyu öğrenenler olmasını sağlamak gibi nedenlerle uzaktan eğitime duyulan ihtiyaç artmaktadır. Uzaktan eğitimin, sağladığı pek ...
    • Thumbnail

      Üniversite öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumları ve alışkanlıkları üzerine bir araştırma: mevcut durum ve geleceğe bakış 

      Yılmaz, Ramazan; Sezer, Barış; Yurdugül, Halil (Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi, 2018-01-01)
      Bu araştırmanın amacı üniversite öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumları ve kullanım alışkanlıklarını incelemektir. Araştırma Bartın Üniversitesinde bir ve son sınıfta öğrenim görmekte olan ...
    • Thumbnail

      Üniversite öğrencilerinin e-öğrenmeye hazır bulunuşluklarının incelenmesi: Bartın Üniversitesi örneği 

      Ramazan, Yılmaz; Barış, Sezer; Halil, Yurdugül (Ege Eğitim Dergisi, 2019)
      Bu araştırmanın amacı Bartın Üniversitesi’nde bir ve son sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin e-öğrenmeye hazır bulunuşluk düzeylerini ve bunun üzerinde etkili olan faktörleri belirlemektir. Araştırmada tarama modeli ...
    • Thumbnail

      Üniversite öğrencilerinin güvenli bilgi ve iletişim teknolojisi kullanım davranışları ve bilgi güvenliği eğitimine genel bir bakış 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Sezer, Barış (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014-06-01)
      Bilgi ve iletişim teknolojilerinin (BİT) bireysel ve toplumsal hayata sağladığı pek çok faydanın yanında güvenli olmayan BİT kullanımı sonucunda bireyler çeşitli problemlerle karşı karşıya kalabilmektedirler. BİT’in güvenli ...
    • Thumbnail

      Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenlere göre yordanması 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (World Journal on Educational Technology, 2014)
      İnternetin hızla geliştiği ve maliyetinin düşmesi bu teknolojiyi kullananların sayısını hızla arttırmaktadır. İnternet, kullanıcıları için çeşitli faydalar sağlamasına rağmen, aynı zamanda onların çeşitli problemlerle karşı ...
    • Thumbnail

      Üniversite sıralamaları üzerinde sosyal medya görünürlüğünün rolü: Twitter verileri üzerine bir inceleme 

      Tosunoğlu, Ergin; Yılmaz, Ramazan (Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, 2021)
      Akademik kurumlar için farklı sıralama kuruluşları tarafından gerçekleştirilen sıralamalar, akademik kurumlardaki gelişmelerin izlenmesi için önem taşımaktadır. Sıralama sistemleri genel anlamda birbirlerine benzerlik ...
    • Thumbnail

      Üstbilişsel düşünme becerilerinin eleştirel düşünme becerileri ve akademik öz-yeterlik ile ilişkisinin yapısal eşitlik modellemesi ile incelenmesi 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Üstün, Ahmet Berk; Keser, Hafize (Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2019-07)
      Bu araştırmanın amacı; öğretmen adaylarının üstbilişsel düşünme becerileri ile eleştirel düşünme becerileri ve akademik öz-yeterlikleri arasındaki yapısal ilişkileri incelemektir. Araştırma ilişkisel tarama ...
    • Thumbnail

      Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Keser, Hafize (Springer, 2020)
      Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede dikey ve paylaşılan e-liderlik yaklaşımı: Öz-düzenleyici öğrenme becerileri, motivasyon ve grup işbirliği süreçlerinin karşılaştırılması Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi proje tabanlı ...
    • Thumbnail

      Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Springer, 2020)
      The purpose of this research is to examine the effect of vertical and shared e-leadership approaches on self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes (group cohesion, group atmosphere, and ...
    • Thumbnail

      What would you do without your smartphone? adolescents’ social media usage, locus of control, and loneliness as a predictor of nomophobia 

      Yıldız Durak, Hatice (Addicta: The Turkish Journal on Addictions, 2018-02-05)
      Smartphones, with their constantly evolving features, facilitate instant communication and help individuals stay connected with the world at all times. This can lead people to become addicted to their smartphones. ...
    • Thumbnail

      Yapay zekâ okuryazarlığı ölçeğinin Türkçeye uyarlanması 

      Yılmaz, Ramazan; Yılmaz, Fatma Gizem Karaoğlan (Bilgi Ve İletişim Teknolojileri Dergisi, 2023)
      Yapay zekâ okuryazarlığı kavramı günümüzde yapay zekâ teknolojilerinin gelişmesine ve her sektörde kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte daha da önemli hale gelmiştir. Bireylerin yapay zekâ okuryazarlığı durum ve düzeylerini ...
    • Thumbnail

      YouTube’un eğitsel amaçlı kabul durumunun incelenmesi 

      Kılıç, Ahmet Emre; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2021)
      Bu çalışmanın amacı Birleştirilmiş Teknoloji Kabul ve Kullanımı Modeli ve Teknoloji Kabul Modeline dayanarak YouTube’un öğretmenler tarafından eğitsel amaçlı kabul durumunu incelemek ve kullanım niyetlerini etkileyen ...
    • Thumbnail

      YouTube’un eğitsel amaçlı kabul durumunun incelenmesi 

      Kılıç, Ahmet Emre; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2021)
      Bu çalışmanın amacı Birleştirilmiş Teknoloji Kabul ve Kullanımı Modeli ve Teknoloji Kabul Modeline dayanarak YouTube’un öğretmenler tarafından eğitsel amaçlı kabul durumunu incelemek ve kullanım niyetlerini etkileyen ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.