Search
Now showing items 1-3 of 3
Assigned roles as a structuring tool in online discussion groups: comparison of transactional distance and knowledge sharing behaviors
(Sage, 2019)
Çevrimiçi Tartışma Gruplarında Yapılandırma Aracı Olarak Rol Atama: İşlem Mesafesi ve Bilgi Paylaşımı Davranışlarının Karşılaştırılması
Özet: Bu çalışmanın amacı, çevrimiçi tartışma gruplarına katılımcılara işlemsel ...
Impact of pedagogic agent-mediated metacognitive support towards increasing task and group awareness in CSCL
(Elsevier, 2019)
Pedagojik Ajan Aracılı Üstbilişsel Desteğin CSCL'de Görev ve Grup Bilincinin Artırılmasına Etkisi
Özet: Bugün, 21. yüzyıl öğrencilerinin sahip olması gereken bilgi ve becerileri göz önünde bulundurarak, bilgisayar ...
The impact of feedback form on transactional distance and ritical thinking skills in online discussions
(Taylor & Francis, 2019)
Çevrimiçi Tartışmalarda Geri Bildirim Şeklinin İşlemsel Mesafe ve Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Özet: Bu çalışmanın amacı, çevrimiçi işbirliği tartışmalarında öğrencilerin geri bildirim biçimlerinin (metin ...