Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Examination of the effectiveness of the task and group awareness support system used for computer-supported collaborative learning 

Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Springer, 2020)
Bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede kullanılan görev ve grup farkındalık destek sisteminin etkinliğinin incelenmesi Bu çalışma, bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede (CSCL) pedagojik bir ajan (PA) tarafından grup ...
Thumbnail

Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes 

Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Keser, Hafize (Springer, 2020)
Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede dikey ve paylaşılan e-liderlik yaklaşımı: Öz-düzenleyici öğrenme becerileri, motivasyon ve grup işbirliği süreçlerinin karşılaştırılması Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi proje tabanlı ...
Thumbnail

Modeling different variables in flipped classrooms supported with learning analytics feedback 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (2020-05-02)
The aim of this research is to examine the relationships between students' community of inquiry, academic self-efficacy, reflective thinking skills, problem-solving skills, and metacognitive awareness in a flipped learning ...
Thumbnail

Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020-06-15)
The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ...
Thumbnail

Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? Öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma 

Üstün, Ahmet Berk; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)
E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ...
Thumbnail

Student opinions about personalized recommendation and feedback based on learning analytics 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Springer, 2020)
There is a growing interest in the use of learning analytics in higher education institutions. Learning analytics also appear to have the potential to be used to provide personalized feedback and support in online learning. ...
Thumbnail

Learning analytics as a metacognitive tool to influence learner transactional distance and motivation in online learning environments 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Taylor & Francis Online, 2020)
In this research, the effect of the use of learning analytics (LA) based feedback as a metacognitive tool on the learners’ transactional distance and motivation was examined. The research was carried out according to ...
Thumbnail

Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes 

Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Springer, 2020)
The purpose of this research is to examine the effect of vertical and shared e-leadership approaches on self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes (group cohesion, group atmosphere, and ...

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (8)
Yılmaz, Ramazan (7)Üstün, Ahmet Berk (2)Keser, Hafize (1)SubjectSmart learning environments (4)Learning analytics (3)Self-regulated learning skills (3)Öz-düzenleyici öğrenme becerileri (3)Akıllı öğrenme ortamları (2)Dikey ve paylaşılan e-liderlik (2)Eğitsel veri madenciliği (2)Group collaboration processes (2)Grup işbirliği süreçleri (2)Motivasyon (2)... View MoreDate Issued2020 (8)Has File(s)Yes (8)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.