Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

PIAAC 2016 verilerine göre teknolojik açıdan zengin ortamlarda problem çözme becerisini etkileyen faktörlerin incelenmesi 

Yılmaz, Özgür; Gökkaya, Gökhan; Yılmaz, Ramazan (Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, 2022)
Teknolojik açıdan zengin ortamlarda problem çözme becerilerinde yetişkinlerin evde, işte veya toplumda becerilerini nasıl kullandıkları araştırılmıştır. Yetişkin bireylerin becerilerini daha iyi kullanıp iş gücüne ...
Thumbnail

Matematik ve geometri eğitimi alanında artırılmış gerçeklik ile ilgili yayınlanmış makalelerin sistematik olarak incelenmesi 

Çetintav, Gülay; Yılmaz, Ramazan (Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022)
Çağın ihtiyaçları düşünüldüğünde problem çözen, yaratıcı düşünen, akıl yürüten, muhakeme ve ilişki kuran bireylere ihtiyaç duyulmaktadır. Bu beceriler matematik ile ilişkilidir. Ancak ülkemizin ulusal ve uluslararası ...
Thumbnail

Derste teknoloji kullanımının TIMSS 2019 sonuçlarına etkisinin veri madenciliği ile analizi 

Çetintav, Gülay; Tot, Emel Altun; Yılmaz, Ramazan (Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, 2022)
Timss uluslararası matematik ve fen eğilimleri araştırmasıdır. 2019 yılında 39 ülke 8. Sınıf seviyesinde Timss değerlendirmesine katılmıştır. Bu çalışmada derslerde teknoloji kullanımının uluslararası düzeyde matematik ve ...
Thumbnail

Öğretim elemanları e-öğrenmeye hazır mı? Öğretim elemanlarının e-öğrenmeye hazır bulunuşlukları üzerine bir araştırma 

Yılmaz, Ramazan (Yükseköğretim Dergisi (TÜBA-HER), 2022)
With the Covid-19 pandemic, both schools affiliated with the Ministry of National Education (MoNE) and in higher education institutions have switched to online distance education in Türkiye, as in the rest of the world. ...
Thumbnail

Öğretim elemanları e-öğrenmeye hazır mı? öğretim elemanlarının e-öğrenmeye hazır bulunuşlukları üzerine bir araştırma 

Adıyaman, Arif; Yılmaz, Ramazan (Yükseköğretim Dergisi, 2022)
Covid-19 pandemisi ile birlikte tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de hem Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda hem de yükseköğretim kurumlarında çevrimiçi uzaktan eğitim uygulamalarına geçiş yapılmıştır. Bu sürecin ...

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorYılmaz, Ramazan (5)Çetintav, Gülay (2)Adıyaman, Arif (1)Gökkaya, Gökhan (1)Tot, Emel Altun (1)Yılmaz, Özgür (1)Subjecte-öğrenmeye hazır bulunuşluk (2)Teknolojik açıdan zengin ortamlar (2)Academic staff (1)acil uzaktan eğitim (1)Akademisyen (1)akademisyen (1)Artırılmış gerçeklik (1)Augmented reality (1)Data mining (1)distance education (1)... View MoreDate Issued
2022 (5)
Has File(s)Yes (5)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.