Search
Now showing items 1-3 of 3
Comparison of online and traditional face-to-face in-service training practices: an experimental study
(2017)
The purpose of this study is to carry out the process of conducting an in-service education process via face-to-face and online distance education methods and to evaluate the impact of this ...
Problems experienced in evaluating success and performance in distance education: a case study
(2017)
Uzaktan Eğitimde Başarı ve Performansın Değerlendirilmesinde Karşılaşılan Sorunlar: Bir Durum Çalışması Değişen sosyal koşullara ayak uydurmak, bireylerin öğrenme ihtiyaçlarını karşılamak ve hayat boyu öğrenenler olmasını ...
The impact of interactive environment and metacognitive support on academic achievement and transactional distance in online learning
(Sage, 2017)
Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi öğrenmede etkileşim ortamının ve üstbilişsel desteğin akademik başarı ve işlemsel uzaklık üzerine etkisini belirlemektir. Araştırma, 2X2’lik faktöriyel desene göre tasarlanmış olup, nitel ...