Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 13

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algıları 

Duman, Burcu; Sargın, Bengü (Kastamonu Üniversitesi, 2019)
Araştırmanın amacı, modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algılarını belirlemektir. Araştırma, nitel yaklaşım temelinde durum çalışmasına göre desenlenmiştir. Araştırmanın çalışma ...
Thumbnail

Üniversite öğrencilerinin sigara kullanımına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi 

Şahan, Gülsün; Kaya, Reyhan (Uluslararası Sınırsız Eğitim Kongresi, 2019-07-05)
Bağımlılık, bireyin herhangi bir maddeye karşı koyamama durumudur. Sigara, kısa sürede bağımlılık yapabilen ve zararlarını da kısa sürede gösteren maddelerden birisidir. Beden sağlığının yanında ruhsal sağlığı da tehdit ...
Thumbnail

The effect of a metacognition-based instructional practice on the metacognitive awareness of the prospective teachers 

Duman, Burcu; Semerci, Çetin (Universal Journal of Educational Research, 2019)
The purpose of the study is to identify the effect of a metacognition-based instructional practice on metacognitive awareness of prospective teachers. The study has been carried out through “Pre-test – Post-test Control ...
Thumbnail

Perceptions of the prospective teachers regarding the opinion development technique 

Duman, Burcu (Journal of Education and Training Studies, 2019)
The opinion development technique is one of the learner centered teaching methods. In the study, it has been aimed at identifying the metaphorical perceptions of the prospective teachers about the opinion development ...
Thumbnail

Öğretmenlerin öğretim duygu durumları ile örgütsel destek algıları arasındaki ilişki 

Argon, Türkan; Yılmaz, Ömer (Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2019-09-01)
Thumbnail

Halk eğitim merkezinde meslek edindirme kurslarına devam eden kadınların istihdama yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi 

Pala, Ömer Fırat; Şahan, Gülsün (Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği, 2019-12-16)
Bu çalışmanın amacı Halk Eğitim meslek edindirme kurslarına devam eden kadınların istihdama yönelik görüşlerin belirlenmesi ve değerlendirilmesidir. Halk Eğitim meslek edindirme kurslarına devam eden kadın kursiyerlerin ...
Thumbnail

Hayat boyu öğrenme bağlamında dünyada ve Türkiye’de bilimde kadınlar 

Paksoy, Canan; Şahan, Gülsün (EYUDER Yayınları, 2019-12-31)
Bilimde başarı elde eden bilim insanlarının yaş, cinsiyet, eğitim seviyesi ve statülerine bakılmadan her durum ve her alanda öğrenmelerini sürdürülebildikleri hayat boyu öğrenme anlayışından vazgeçmedikleri görülmektedir. ...
Thumbnail

Üniversite öğrencilerinin geleceğe yönelik tutum ve beklentilerinin iyi oluş üzerindeki yordayıcı rolü 

Kaya, Çınar; Ekşi, Halil (International Congress on Psychological Counseling and Guidance in Higher Education, 2019-12-01)
Bireylerin geleceğe ilişkin tutum ve beklentileri ruh sağlığı ve iyi oluş açısından büyük öneme sahiptir. Bu araştırmada üniversite öğrencilerinin geleceğe ilişkin tutumlarının ve beklentilerinin iyi oluş düzeyleri ile ...
Thumbnail

Yükseköğretim kurumlarında akademik performans değerlendirmeye ilişkin akademisyen görüşleri 

Yılmaz, Ömer; Memişoğlu, Salih Paşa (2019-12)
Bu çalışmanın amacı öğretim elemanlarının akademik performans değerlendirmeyle ilgili olarak görüşlerini inceleyip değerlendirmektir. Araştırmanın modeli nitel araştırma modellerinden olan olgubilim (fenomenoloji) ...
Thumbnail

İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel dışlanma ve örgütsel uyum algıları arasındaki ilişki 

Yılmaz, Ömer; Akgün, Nuri (Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2019-10-11)
Araştırmanın amacı, ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel dışlanma ve örgütsel uyum algıları arasında anlamlı bir ilişkinin olup olmadığını ortaya koymaktır. Çalışmanın evrenini Bartın kent merkezinde yer alan 11’i ...
  • 1
  • 2

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorYılmaz, Ömer (5)Duman, Burcu (3)Şahan, Gülsün (3)Akgün, Nuri (2)Memişoğlu, Salih Paşa (2)Aksu Dünya, Beyza (1)Argon, Türkan (1)Ekşi, Halil (1)Kaya, Reyhan (1)Kaya, Çınar (1)... View MoreSubjectEducation (5)Eğitim (4)Metaphor (3)Prospective teachers (3)Academic staff (2)Metafor (2)University students (2)Üniversite öğrencileri (2)Academic library’s (1)Addiction (1)... View MoreDate Issued
2019 (13)
Has File(s)
Yes (13)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.