Search
Now showing items 1-10 of 10
DNA ve genetik kod ünitesine yönelik quizbean uygulamasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına etkisinin belirlenmesi
(Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04)
Bu çalışma, elektronik ölçme ve değerlendirme uygulamalarından biri olan “Quizbean” programının fen derslerinde kullanılmasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına olan etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada ...
Zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının fen eğitimi hakkındaki görüşlerine etkisi
(2018-04)
Öğrencilere sadece bilgi aktarmak, onların zihinsel kapasitelerinin, problem çözme becerilerinin, düşünme becerileri ile birlikte problem çözümede farklı yöntemler oluşturma ve kullanma becerilerinin geliştirilmesinde ...
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders imecesi uygulamaları hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
(Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04-01)
Öğretmen adaylarının üniversitelerde aldığı eğitimin yanı sıra öğretmenlik uygulamaları derslerinde de mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak farklı yöntemleri kullanmaları bu süreci iyi değerlendirmeleri gerekmektedir. ...
Development and implementation of the two-tier multiple-choice diagnostic test for the understanding of dna and genetic code
(Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, 2018-10-01)
Biology education is an important process that aims to teach the events and concepts that are important in terms of vitality, which deals with the events taking place in living organisms and living systems. It is important ...
Zekâ oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri üzerine etkisi
(Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, 2018-10-01)
Öğrencilere sadece bilgi aktarmak, onların zihinsel kapasitelerinin, problem çözme becerilerinin, düşünme becerileri ile birlikte problem çözmede farklı yöntemler oluşturma ve kullanma becerilerinin ...
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının geliştirdikleri stem temelli öğretim etkinliklerinin değerlendirilmesi
(International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10)
Fen eğitiminde son yıllarda disiplinler arası çalışmalara önem verildiği görülmektedir. Fen alanının diğer alanlarla birlikte öğrenme süreçlerine dahil edilmesini konu edinen çalışmalar STEM eğitiminin doğmasına neden ...
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının stem atölyesi üzerine görüşlerinin belirlenmesi
(International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10-01)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının düzenlenen STEM eğitimi atölyesi üzerine görüşlerinin ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Atölyede STEM anlayışı, tasarım tabanlı öğrenme, teknoloji uygulamaları, fen eğitiminde STEM ...
Enerji ünitesinde PLICKERS uygulamasının 9.sınıf öğrencilerinin ölçmeye karşı tutumlarına etkisi
(Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04)
Bu çalışmanın amacı, elektronik ölçme ve değerlendirme uygulamalarından Plickers’ın fizik dersi enerji ünitesinde kullanılmasının öğrencilerin ölçmeye karşı tutumlarına etkisini incelemektir. Araştırmada yarı deneysel ...
The impact of socio-scientific biology instruction on argumentation skills of preservice science teachers
(Narst, 2018-03-10)
The study was aimed to determine how instruction driven by socio-scientific biology instruction over a semester period influenced PST’s argumentation skills. One-group research design guided the study. An instrument was ...
Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM alanları ve eğitimi hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
(International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10-01)
Bu araştırmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM (fen, teknoloji, mühendislik ve matematik) alanları ve eğitimi ile ilgili görüşlerini belirlemektir. Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM alanları ve eğitimine ...