Search
Now showing items 1-5 of 5
Performans görevinin akran gruplar ve öğretmen yaklaşımları doğrultusunda çok-yüzeyli rasch ölçme modeli ile analizi
(2015)
Bu araştırmanın amacı Genetik ve Biyoteknoloji konulu performans görevinin (poster) akran grupları ve öğretmen tarafından çok-yüzeyli Rasch ölçme modeliyle değerlendirmektir. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. ...
Students’ reasoning and sense making on concepts of variables
(Michigan State University, 2015-11-05)
The effect of blended learning method on preservice elementary science teachers’ attitudes toward technology, self-regulation and science process skills
(Balıkesir Üniversitesi, 2015-06)
Bu çalışmanın amacı, karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye
yönelik tutumlarına, öz-düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisini araştırmaktır. Çalışma, 2012-2013
öğretim ...
Differences observed in the phase structure, grain size–shape, and coercivity field of electrochemically deposited ni–co thin films with different co contents
(Springer, 2015)
Nanostructured Ni–Co thin films were produced using galvanostatic electrodeposition on indium tin oxide (ITO)-coated glass substrates from an aqueous electrolyte solution without stirring at ambient temperature. Different ...
The influence of applied current density on microstructural, magnetic, and morphological properties of electrodeposited nanocrystalline ni–co thin films
(Springer, 2015)
Electrodeposited Ni–Co nanocrystalline thin
films were grown onto indium tin oxide (ITO)-coated
glass substrates from an electrolyte consisting of their
sulfate salts and boric acid without stirring at ambient
temperature. ...