Search
Now showing items 1-7 of 7
Sponsorluk faaliyetlerinin spora etkilerinin incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
Kendilerini rakiplerinden ayırmak ve pozitif kurumsal imaj sağlamak isteyen firmalar, halkla ilişkiler, pazarlama ve reklamcılık gibi örgütsel iletişim kanallarını en verimli şekilde kullanmak ve çalışmalarının verimliliğini ...
Spor pazarlamasında tutundurma karması elemanlarının kullanımının incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-09)
Teknolojik gelişmelerin hızla artış gösterdiği günümüzde spor faaliyetleri geniş kitlelere hitap etmektedir. Ticari rekabet unsurlarının artışına paralel olarak spor kurumları da bu süreçte şirketleşme faaliyetlerine önem ...
Spor pazarlamasında ürün kavramının incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
Geniş kitlelere hitap etme özelliğine sahip olan sportif faaliyetler içerisinde pazarlama unsurlarının yaygın ve etkin kullanımı söz konusudur. Pazarlama elemanlarından biri olan ürün kavramı bu faaliyetler içerisinde ...
Girişimcilik eğitiminin meslek yüksekokulları öğrencileri açısından öneminin ve gerekliliğinin incelenmesi
(Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 2018-03)
Literatürde girişimci (müteşebbis), emek, sermaye ve doğal kaynaklar olarak belirtilen üretim faktörlerini, başkalarının ihtiyacını karşılayacak mal ve hizmetler üretmek üzere tedarik eden ve uygun şekilde birleştiren kimse ...
Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler uygulamalarının incelenmesi
(Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)
Bir işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olarak tanımlanabilecek olan halkla ilişkiler artık özel sektörde olduğu kadar kamu yönetimi ...
Meslek yüksekokullarının sorunları ve çözüm önerileri
(Başkent Üniversitesi, 2017-10)
Ülkemizde ön lisans düzeyinde eğitim 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 20. maddesinde düzenlenmiştir. İki yıllık süre ile eğitim veren meslek yüksekokulları yetişmiş ara eleman ihtiyacını karşılamada önemli bir yere ...
Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler sorunları
(Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)
Halkla ilişkiler faaliyetinin bir işletme ile hedef kitlesi arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olduğu göz önünde bulundurulursa mevcut durum itibariyle Türk ...