Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Üniversite öğrencilerinin sosyal medya etkileşimleri: Bartın Üniversitesi örneği 

Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 2018)
İletişim teknolojileri günümüzde hızla gelişim göstermektedir. İletişim çağı olarak da isimlendirilen bu dönemde öne çıkan alanlar yeni medya ortamları olmaktadır. Yeni medya ortamları aynı anda çok sayıda kanaldan ...
Thumbnail

Marka kavram haritalarında metin madenciliği yöntemlerinin kullanımına yönelik kavramsal bir çalışma 

Kasapoglu, Cihangir; Aksoy, Ramazan; Başkol, Melih (Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2020-05-31)
Marka kavram haritaları marka çağrışımlarının gücünü, benzersizliğini ve tercih edilebilirliği ölçen ve bunları görselleştiren etkili bir yöntemdir. Marka imajı araştırmalarında çevrimiçi kullanıcı türevli içeriklere olan ...
Thumbnail

Veri madenciliği algoritmalarına dayalı olarak sosyal medya üzerinden mobilya seçimindeki yönelimlerin belirlenmesi: Twitter örneği 

Karayılmazlar, Selman; Bardak, Timuçin; Avcı, Özkan; Kayahan, Kadir; Karayılmazlar, Atakan Süha; Çabuk, Yıldız; Kurt, Rıfat; İmren, Erol (Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2019-12)
İnternet kullanımındaki artışa paralel olarak dünyanın farklı noktalarındaki insanlar farklı konulardaki duygu ve düşüncelerini sosyal medyalar aracılığıyla kolay bir şekilde aktarabilmektedirler. Bu sosyal medyalar ...
Thumbnail

İstanbul şehir marka imajının İngilizce sosyal medya paylaşımları üzerinden kavram haritası yöntemiyle analizi 

Kasapoğlu, Cihangir (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Markaların mesajlarına maruz kalan tüketicilerin zihinlerine yerleşen çeşitli kavramlar başka kavramları da çağrıştırarak adeta bir ağ haline dönüşür. Marka yöneticileri ise stratejilerini bu çağrışımlar doğrultusunda ...
Thumbnail

Sosyal medya bağımlılığı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması 

Hazar, Çetin Murat; Avcı, Özkan (2024-12-30)
Sosyal medyanın hızla gelişen teknolojilerle entegre olması, bireylerin iletişim kurma biçimlerini kökten değiştirmiştir. Sanal ortamlarda kurulan sosyal bağlar, gerçek hayattaki ilişkileri tamamlayıcı bir rol oynayabileceği ...
Thumbnail

Sosyal medya benlik sunumu ölçeği: Uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması 

Avcı, Özkan; Hazar, Çetin Murat (2024-12-11)
Bireylerin kendileri hakkındaki öznel değerlendirmelerini diğer bireylere yansıtırken oluşturmak istedikleri izlenimleri, benlik sunumu aracılığıyla inşa edilmektedir. Bireylerin sosyal medyayı kullanmasının altında yatan ...

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAvcı, Özkan (4)Hazar, Çetin Murat (2)Aksoy, Ramazan (1)Bardak, Timuçin (1)Başkol, Melih (1)İmren, Erol (1)Karayılmazlar, Atakan Süha (1)Karayılmazlar, Selman (1)Kasapoglu, Cihangir (1)Kasapoğlu, Cihangir (1)... View MoreSubject
Social media (6)
Sosyal medya (6)Brand image (2)Duygu analizi (2)Marka imajı (2)Sentiment analysis (2)Twitter (2)Addiction (1)addiction (1)Associative network (1)... View MoreDate Issued2020 (2)2024 (2)2018 (1)2019 (1)Has File(s)Yes (6)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.