Search
Now showing items 1-10 of 10
Beden eğitimi ve spor öğretmeni adayları ile diğer öğretmen adaylarının sosyal görünüş kaygısı ve akademik öz - yeterlik düzeylerinin karşılaştırılması
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-13)
Yapılan bu araştırmada beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümü öğrencileri ile eğitim fakültesine bağlı farklı bölümlerde öğrenim görmekte olan öğrencilerin sosyal görünüş kaygısı ve akademik öz-yeterlik düzeylerinin ...
Spor eğitimi gören dartçılarda bazı fiziksel uygunluk değişkenlerinin dart performansına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-17)
Bu çalışmanın amacı, spor eğitimi gören dartçılarda bazı fiziksel uygunluk değişkenlerin dart performansına etkisi belirlenmesidir. Çalışmaya Bartın Üniversitesinde dart oynayan toplam 15 gönüllü sporcu katılmıştır. Çalışmaya ...
U17- U18 yaş grubu plaj ve salon voleybolu milli takım altyapı hazırlık gruplarında antrenman eğitimi alan sporculardan elde edilen bazı değişkenlerin değerlendirilmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-12-21)
Bu araştırmanın amacı U17-U18 yaş grubu plaj ve salon voleybolu milli takım altyapı hazırlık gruplarında eğitim gören sporculardan elde edilen bazı değişkenlerin değerlendirilmesidir. U17-U18 yaş grubu plaj ve salon voleybolu ...
Beden eğitimi ve spor yüksekokullarında eğitim gören bireysel ve takım sporlarıyla uğraşan öğrencilerin liderlik özelliklerinin karşılaştırılması
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-07-27)
Bu çalışmanın amacı; beden eğitimi ve spor yüksekokullarında eğitim ve öğretim gören öğrencilerin liderlik özelliklerinin çeşitli değişkenler eşliğinde incelenmesidir. 2015-2016 eğitim-öğretim yılında, Türkiye'nin çeşitli ...
Beden eğitimi ve spor öğretmenleri çocuklarının düzenli spor yapma durumlarının tespiti
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-09-02)
Bu araştırmanın amacı beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin çocuklarının düzenli spor yapma durumlarını tespit etmektir. Araştırmaya 2015-2016 eğitim ve öğretim yılı içerisinde Elazığ, Ankara, Sakarya, Antalya ve Muğla ...
Eğitilebilir otizmli çocuklarda düzenli spor eğitiminin bireysel beceriler üzerine etkilerinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-07-28)
Bu araştırmanın amacı; Entegre Engelli Sporcu Birimi'nde uygulanan düzenli spor eğitiminin otizmli çocukların bireysel becerilerinin (motor yeterlilik) gelişimdeki etkilerini incelemektir. Bu çalışmanın örneklemi otizmli ...
Spor egitimi gören genç sporcularda üst ekstrimeteye uygulanan wingate testinde bazı morfolojik değişkenleri kullanarak optimal yükün belirlenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-07-27)
Bu çalışmanın amacı wingate anaerobik güç testinde (WAnT); bazı antropometrik değişkenler ile bacak hacmini (BHÇ) - kütlesini (BK) kestirmek ve bazı morfolojik değişkenleri ile bu kestirimden elde edilen tahminin değerler ...
Spor eğitimi gören öğrencilerin, sosyal beceri, fiziksel benlik algısı ve fiziksel aktivite düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-01-01)
Bu araştırmanın amacını; spor eğitimi gören öğrencilerin sosyal beceri, fiziksel benlik algısı ve fiziksel aktivite düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Çalışmaya toplam 453 (167 kadın, 286 erkek) Bartın Üniversitesi ...
16 haftalık spor eğitiminin otizmli çocuklarda temel motor becerileri üzerine etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-10-05)
Bu araştırmanın amacı; spor eğitiminin otizmli çocuklarda temel motor becerileri üzerine etkisinin araştırılmasıdır. Araştırmaya 13 otizmli çocuk katılmıştır. Otizmli çocukların spor eğitimi almadan önceki temel motor ...
Türkiye'deki beden eğitimi ve spor yüksekokullarının öğrenci seçim yöntemlerinin incelenmesi (Bartın–Manisa–Düzce karşılaştırması)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-08-16)
u çalışmanın amacı spor eğitimi veren yükseköğretim kurumlarının özel yetenek sınavları arasındaki farkları tespit etmek; böylece, spor eğitimi veren üniversitelere girişte hangi puan ve katsayıların daha önemli olduğunu ...