Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans by Title 
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans
  • Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans by Title
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans
  • Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans by Title
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans by Title

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 11-22 of 22

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel matematiksel modelleme yeterliklerinin incelenmesi 

      Kalaycı, Özlem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-15)
      Bu tez çalışmasının amacı ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel modelleme yeterliklerinin incelenmesidir. Ayrıca başarı seviye “düşük” ve “yüksek” gruplarda modelleme yeterliklerinin nasıl olduğunun ...
    • Thumbnail

      Ortaokul matematik öğretmenlerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin problem kurma becerilerinin incelenmesi 

      Çomarlı, Sündüse Kübra (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-27)
      Bu araştırmanın amacı ortaokul matematik öğretmenlerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin problem kurma becerilerinin incelenmesidir. Araştırmada öğretmenlerin kurdukları problemler derinlemesine incelendiğinden nitel ...
    • Thumbnail

      Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğretiminde yapılandırmacı öğrenme ortamına yönelik algılarının cinsiyet, sınıf düzeyi ve akademik başarı açısından incelenmesi 

      Cabur, Osman Nuri (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu araştırmada ortaokul öğrencilerinin Fen Bilimleri öğretiminde yapılandırmacı öğrenme ortamına yönelik algılarının cinsiyet, sınıf düzeyi ve akademik başarı açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada genel tarama ...
    • Thumbnail

      Ortaokul öğrencilerinin olasılıksal akıl yürütme seviyelerinin incelenmesi 

      Bursalı, Gülsüm Gülşah (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-06-12)
      Bu çalışmanın amacı, ortaokul öğrencilerinin öznel, geçişken, informel niceliksel ve sayısal seviyelerindeki olasılıksal akıl yürütmelerini incelemektir. Ayrıca bu araştırmada öğrencilerin olasılıksal akıl yürütmelerinin ...
    • Thumbnail

      Simülasyon (benzetim) destekli 5e öğrenme döngüsü modelinin 7. sınıf öğrencilerinin elektrik konusunu anlamalarına ve elektrik konusuna yönelik ilgilerine etkisinin incelenmesi 

      Bayram, Yeşim (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-06-20)
      Bu çalışmada, bilgisayar destekli eğitim yazılımlarından simülasyonların 5E öğrenme döngüsü modeli kullanılarak yedinci sınıf öğrencilerinin elektrik kavramlarını anlamalarına ve elektrik konusunda yönelik ilgilerine olan ...
    • Thumbnail

      Simülasyon (Benzetim) destekli 5e öğrenme döngüsü modelinin 7. sınıf öğrencilerinin elektrik konusunu anlamalarına ve elektrik konusuna yönelik ilgilerine etkisinin incelenmesi 

      Bayram, Yeşim (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmada, bilgisayar destekli eğitim yazılımlarından simülasyonların 5E öğrenme döngüsü modeli kullanılarak yedinci sınıf öğrencilerinin elektrik kavramlarını anlamalarına ve elektrik konusunda yönelik ilgilerine olan ...
    • Thumbnail

      Sosyobilimsel biyoloji konularının fen bilgisi öğretmen adaylarının yazılı argümantasyon becerilerine etkisi 

      Yalçın, Gözde (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-07-16)
      Bu çalışmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoloji temelli sosyobilimsel konularda yazılı argümantasyon becerilerini belirlemektir. Çalışma durum çalışması olup, 2017-2018 akademik yılının güz döneminde Bartın ...
    • Thumbnail

      STEM etkinliklerinin fen öğretmeni adaylarının STEM farkındalıkları, tutumları ve görüşleri üzerine etkisinin belirlenmesi 

      Şahin, Berkay (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-09-06)
      Bu araştırmanın amacı STEM etkinlikleri hazırlayan fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM ile ilgili farkındalıklarını, tutumlarını belirlemek ve STEM hakkındaki görüşlerini incelemektir. Bu araştırmada karma araştırma ...
    • Thumbnail

      TIMSS VE PISA sınavlarında yer alan biyoloji sorularının erişilebilirlik düzeylerinin belirlenmesi 

      Sarıkaya, Berkan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)
      Bu çalışmada, her geçen dönem daha geniş bir katılımla uygulanan ve her öğrenci açısından olası yeterliliklerini sergileme fırsatı tanıyacak şekilde geliştirilmek durumunda olan uluslararası düzeyde gerçekleştirilen TIMSS ...
    • Thumbnail

      Yaratıcı drama uygulamalarının okul öncesi dönemi öğrencilerinin besinler konusundaki öğrenmelerine ve sosyal uyum becerileri kazanmalarına etkisi 

      Aslan, Burcu (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-07-16)
      Okul öncesi eğitim, bireyin yaşamını şekillendirdiği kritik dönemi kapsamakta olup bu dönemde kazanılan bilgi, beceri ve davranışlar kişiliğinin temelini oluşturmaktadır. Toplumumuzdaki beslenme alışkanlıklarına baktığımızda ...
    • Thumbnail

      Zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi 

      Savaş, Muhammed Ali (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-07-12)
      Bu araştırma, zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerine etkisini belirlemek ve zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının fen eğitimine yönelik görüşlerine ...
    • Thumbnail

      Zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi 

      Savaş, Muhammed Ali (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu araştırma, zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerine etkisini belirlemek ve zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının fen eğitimine yönelik görüşlerine ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.