Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 11

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel matematiksel modelleme yeterliklerinin incelenmesi 

Kalaycı, Özlem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-15)
Bu tez çalışmasının amacı ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel modelleme yeterliklerinin incelenmesidir. Ayrıca başarı seviye “düşük” ve “yüksek” gruplarda modelleme yeterliklerinin nasıl olduğunun ...
Thumbnail

Ortaokul öğrencilerinin olasılıksal akıl yürütme seviyelerinin incelenmesi 

Bursalı, Gülsüm Gülşah (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-06-12)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul öğrencilerinin öznel, geçişken, informel niceliksel ve sayısal seviyelerindeki olasılıksal akıl yürütmelerini incelemektir. Ayrıca bu araştırmada öğrencilerin olasılıksal akıl yürütmelerinin ...
Thumbnail

Yaratıcı drama uygulamalarının okul öncesi dönemi öğrencilerinin besinler konusundaki öğrenmelerine ve sosyal uyum becerileri kazanmalarına etkisi 

Aslan, Burcu (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-07-16)
Okul öncesi eğitim, bireyin yaşamını şekillendirdiği kritik dönemi kapsamakta olup bu dönemde kazanılan bilgi, beceri ve davranışlar kişiliğinin temelini oluşturmaktadır. Toplumumuzdaki beslenme alışkanlıklarına baktığımızda ...
Thumbnail

Ortaokul matematik öğretmenlerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin problem kurma becerilerinin incelenmesi 

Çomarlı, Sündüse Kübra (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-27)
Bu araştırmanın amacı ortaokul matematik öğretmenlerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin problem kurma becerilerinin incelenmesidir. Araştırmada öğretmenlerin kurdukları problemler derinlemesine incelendiğinden nitel ...
Thumbnail

Eğitsel oyun geliştirerek desteklenen fen bilimleri öğretiminin öğrenci tutum ve başarısına etkisi 

Korkmaz, Sevda (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-06-18)
Bu araştırma, eğitsel oyun geliştirmeye dayalı fen bilimi öğretiminin fen bilimleri dersini alan 7. sınıf öğrencilerinin "Maddenin Yapısı ve Özellikleri" ünitesi "Maddenin Tanecikli Yapısı ve Saf Maddeler" konuları öğretiminde ...
Thumbnail

STEM etkinliklerinin fen öğretmeni adaylarının STEM farkındalıkları, tutumları ve görüşleri üzerine etkisinin belirlenmesi 

Şahin, Berkay (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-09-06)
Bu araştırmanın amacı STEM etkinlikleri hazırlayan fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM ile ilgili farkındalıklarını, tutumlarını belirlemek ve STEM hakkındaki görüşlerini incelemektir. Bu araştırmada karma araştırma ...
Thumbnail

Kavram karikatürleri destekli 5E modeli uygulamasının ortaokul öğrencilerinin matematik başarısına, öğrenme kalıcılığına ve tutumlarına etkisi 

Yılmaz, Ahmet (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-02-02)
Bu araştırmanın amacı kavram karikatürleri destekli 5E modeli uygulamasının ortaokul öğrencilerinin matematik başarılarına, öğrenmenin kalıcılığına ve matematiğe yönelik tutumlarına olan etkisini incelemektir. Araştırmada ...
Thumbnail

Sosyobilimsel biyoloji konularının fen bilgisi öğretmen adaylarının yazılı argümantasyon becerilerine etkisi 

Yalçın, Gözde (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-07-16)
Bu çalışmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoloji temelli sosyobilimsel konularda yazılı argümantasyon becerilerini belirlemektir. Çalışma durum çalışması olup, 2017-2018 akademik yılının güz döneminde Bartın ...
Thumbnail

6. sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki öğrenme zorluklarının scratch programıyla tasarlanan matematiksel oyunlarla giderilmesi: bir eylem araştırması 

Çubukluöz, Özlem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-03-22)
Eğitim-öğretim etkinliklerinin meydana gelen teknolojik gelişmelere ayak uydurabilmesi için, eğitim programlarında, öğretim yöntem ve tekniklerinin geliştirilmesi ve gerekli görüldüğü takdirde teknolojinin eğitime katkı ...
Thumbnail

Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) alanlarına yönelik ilgi düzeyleri 

Yılmaz, Kadir Gökhan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu araştırma fen bilgisi öğretmen adaylarının Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) alanlarına yönelim seviyelerinin belirlenen değişkenler doğrultusunda ortaya çıkarılması ve STEM’i oluşturan disiplinler arasında ...
  • 1
  • 2

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAslan, Burcu (1)Bursalı, Gülsüm Gülşah (1)Kalaycı, Özlem (1)Korkmaz, Sevda (1)Yalçın, Gözde (1)Yıldırım, İlayda (1)Yılmaz, Ahmet (1)Yılmaz, Kadir Gökhan (1)Çomarlı, Sündüse Kübra (1)Çubukluöz, Özlem (1)... View MoreSubjectEducation (11)
Eğitim (11)
Matematik öğretimi (3)Mathematics education (2)Science (2)Teaching mathematics (2)Algebra (1)Bilişsel zeka (1)Biology education (1)Biyoloji eğitimi (1)... View MoreDate Issued2018 (5)2019 (5)2017 (1)Has File(s)Yes (11)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Ağdacı / BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.