Search
Now showing items 1-3 of 3
Tüketicilerin ürün yerleştirmeye yönelik tutumlarının satın alma davranışına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
Günümüzde hızla değişen çevre koşulları ve teknolojik gelişmelerle beraber pazarlama ve reklam sektörü, öncelikli olarak hedef kitleye ulaşabilme ve farklılaşan tüketici ihtiyaçlarına cevap verebilme çabası içerisine ...
Tüketici kimliğinin elektrikli otomobil benimseme tutum ve niyetine etkisi
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Günümüzde içten yanmalı motor teknolojisine sahip otomobillerin kullanımının oldukça yaygın olması hava kirliliği ve küresel ısınma gibi birçok çevre sorunlarını beraberinde getirmektedir. Bu sorunları ortadan kaldırmak ...
Finansal okuryazarlık düzeyi ile tasarruf davranışlarının incelenmesi-Bartın ili kamu ve özel sektör çalışanları uygulaması
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
20. yy'ın üçüncü çeyreğinden itibaren git gide gelişim hızı artan teknoloji ve globalleşme ile birlikte finansallaşma süreci de hızlı seyir göstermeye başlamıştır. Finansal piyasaların çeşitlilik arz etmesi ve kapsamının ...