Search
Now showing items 1-4 of 4
Perakende mağaza tercihini etkileyen faktörlerin tüketici demografik özelliklerine göre farklılaşması üzerine bir araştırma
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Sayıları her geçen gün artan perakende mağazaları ve bu mağazaların tüketicilere sundukları ürün ve hizmetlerin yanında sağladıkları avantajlar, tüketicilerin nerede alışveriş yapacaklarıyla ilgili tercihlerini daha zorlu ...
Sosyal medyada yapılan yorumların tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Bartın ili uygulaması
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-07-02)
Gelişen teknoloji ile birlikte insanlar tarafından kullanımı günden güne artan, yeni çağın iletişim aracı olan sosyal medya ve platformları hayatın vazgeçilmezleri arasında yerini almıştır. Sosyal medya, insanların ...
Satın alma davranışı üzerinde ambalajın etkisi
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bartın Üniversitesi öğrencileri üzerinde yapılan bu araştırmanın amacı satın alma davranışı üzerinde ambalajın etkilerini ortaya koymaktır. Araştırma kapsamına ambalajın satın alma davranışını etkileyen faktörlere yönelik ...
Otomobil seçimi kararında tüketici satın alma davranışını etkileyen faktörlerin dematel yöntemi ile değerlendirilmesi
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Hem dayanıklı hem de özelliği olan (lüks) mallar kategorisinde yer alan otomobiller, bir ulaşım aracı olmanın yanı sıra sunmuş olduğu konfor, güvenli seyahat, pratiklik, teknolojik olanaklar ve zaman tasarrufu gibi özellikler ...