Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Eğitim Fakültesi by Issue Date 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Browsing Eğitim Fakültesi by Issue Date
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Browsing Eğitim Fakültesi by Issue Date
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Eğitim Fakültesi by Issue Date

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 351

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Kız çocuklarının eğitimi 

      Şahan, Gülsün (Öğretmen Dünyası, 1996-03)
    • Thumbnail

      Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde örgün eğitimde başarının elde edilmesi 

      Şahan, Gülsün (TEM SEN, 2003)
    • Thumbnail

      Okul öncesi eğitimde okula hazırlık eğitimi 

      Şahan, Gülsün (Eğitim Denetimi Dergisi, 2005-02)
      Okul öncesi eğitim almak her çocuğun hakkıdır. Ülkemizde çocuklarımızın büyük bir kesimi daha önce hiç bir eğitim almadan ilkokula başlamaktadırlar. Var olan şartlar okul öncesi eğitimi zorunlu hale getirecek düzeyde ...
    • Thumbnail

      Matematik korkusunda öğretmen rolü 

      Şahan, Gülsün (Tam Metin Eğitim Bilimleri Kongresi, 2006)
      Matematik herkesin en azından temel eğitime başladığı yıllarda tanıştığı,sevdiği yada nefret ettiği,bazende korktuğu bir derstir. Öğrencilerin matematik dersiyle ilgili korkuya sahip oldukları yönünde genel bir inanış ...
    • Thumbnail

      Öğretmen etik andı 

      Şahan, Gülsün (2006)
      Ülkemizde Etik sözleşmeler son yıllarda gündeme gelmeye başlamış, çeşitli etik kurulları oluşturulmaya, pek çok meslek kendi etik kurallarını belirlemeye başlamıştır. Eğitim ve öğretim etiği de son yıllarda gündeme gelmiş ...
    • Thumbnail

      Sınıf öğretmeni yetiştirmede teknoloji eğitimi 

      Yılmaz, Muamber (Gazi Üniversitesi, 2007)
      Bireyin kişilik gelişiminde öğretmenlerin, özellikle sınıf öğretmenlerinin etkisi büyüktür. Toplumun ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirecek olan öğretmenlerin, çağdaş öğretmen standartlarına göre yetiştirilmiş olması ...
    • Thumbnail

      İlköğretim okulları 4 ve 5. sınıf yabancı dil öğretiminde yeni öğretim teknikleri (etkinlik örnekleri) 

      Şahan, Gülsün; Yılmaz, Onur (MEB, 2008)
      Ülkemizde İlköğretim 4.sınıftan itibaren yabancı dil öğretimi yapılmakla birlikte etkili yabancı dil öğretimi gerçekleşmemektedir. Pek çok neden etkili öğrenmeyi olumsuz yönde etkilemektedir. Öğretmenlerin etkili ...
    • Thumbnail

      Türkiye Türkçesinde dakikalı saat ifadeleri ve saat grubu 

      Balyemez, Sedat (Dil Araştırmaları Dergisi, 2008)
      Saat ifadeleri, günlük dilde kullanımı çok fazla olan ifadelerdir. Özellikle söz dizimi alanına giren bu ifadelerin bugüne kadar gerektiği gibi incelenmemiş olması dikkat çekicidir. Bu çalışmada, Türkiye Türkçesinde bir ...
    • Thumbnail

      Kelime tekrar tekniğinin akıcı okuma becerilerini geliştirmeye etkisi 

      Yılmaz, Muamber (Gazi Üniversitesi, 2008)
      Bu çalışmada ilköğretim 8. sınıftan araştırmanın amacına uygun olarak seçilen bir öğrencinin sesli okuma hatalarını düzeltmede, okuduğunu anlama becerilerini geliştirmede ve akıcı okumayı sağlamada kelime tekrar tekniğinin ...
    • Thumbnail

      Türkçede okuduğunu anlama becerilerini geliştirme yolları 

      Yılmaz, Muamber (Mustafa Kemal Üniversitesi, 2008)
      Çağımız fonksiyonel okuryazarların yetişmesini zorunlu kılmaktadır. Fonksiyonel okuryazarlar; seri bir şekilde okuyan ve okuduğunu anlayan, aynı zamanda bunu yaşamını daha iyi hâle getirmek için kullanan bireylerdir. ...
    • Thumbnail

      Dil bilgisi öğretiminde diğer derslerden yararlanma 

      Balyemez, Sedat (2009)
      Öğrenci, öğretimin merkezidir. Hazırlanan programlarda ve seçilen öğretim tekniğinde dikkate alınacak ilk unsur öğrencidir. Öğretim sürecinde, işlenen konu ile diğer dersler arasında ilişki kurmak, öğrenmeyi kolaylaştırır ...
    • Thumbnail

      Sesli okuma hatalarının tekrarlı okuma yöntemiyle düzeltilmesi 

      Yılmaz, Muamber (Milli Eğitim Dergisi, 2009)
      Bu araştırmada ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin sesli okuma hatalarım düzeltmede tekrarlı okuma yönteminin etkisi incelenmiştir. Araştırma, Ankara'da İhsan Aras İlköğretim Okulu ve Şinasi İlköğretim Okulundan araştırmanın ...
    • Thumbnail

      İlk okuma yazma öğretiminde ses temelli cümle yönteminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Hatay ili örneği 

      Yılmaz, Muamber; Ağırtaş, Mehmet Nuri (Mustafa Kemal Üniversitesi, 2009)
      Bu araştırmada sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemine ilişkin görüşleri cinsiyet, mesleki kıdem ve mezun olunan bölüme göre incelenmiştir. Araştırma, Hatay il merkezinde bulunan 32 ilköğretim okulundan küme ...
    • Thumbnail

      Sosyal bilgiler eğitiminde biyografi öğretimi 

      Er, Harun (Gazi Üniversitesi, 2009)
    • Thumbnail

      Sınavlara hazırlık kitaplarında isim tamlamalarının işlenişi üzerine bazı tespitler ve değerlendirmeler 

      Balyemez, Sedat (Türk Dili Dil ve Edebiyat Dergisi, 2009-08)
      Bu çalışmada, merkezî sistem sınavları için hazırlanan kitaplarda isim tamlamaları konusunun nasıl işlendiği açıklanacak, söz konusu kitaplarda yer alan bilgi ve açıklamalar, akademik çalışmalarla karşılaştırılacaktır.
    • Thumbnail

      Sınıf öğretmeni adaylarının okuma alışkanlığına yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi 

      Yılmaz, Muamber; Benli, Nurtaç (Erzincan Üniversitesi, 2010)
      Bu araştırmada sınıf öğretmeni adaylarının okuma alışkanlığına yönelik tutumlarının cinsiyete, öğretim türüne ve sınıf düzeyine göre incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesindeki 400 ...
    • Thumbnail

      İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama seviyeleri ile Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen ve teknoloji derslerindeki başarıları arasındaki ilişkinin belirlenmesi 

      Yılmaz, Muamber (Dumlupınar Üniversitesi, 2011)
      Bu araştırmada ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlamaları ile Türkçe, Matematik, Sosyal Bilgiler ve Fen ve Teknoloji dersindeki başarıları arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırma Hatay ili Antakya ilçesindeki ...
    • Thumbnail

      Bildirme ekinin dil bilgisi öğretimindeki yeri üzerine 

      Balyemez, Sedat (Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 2011)
      Bildirme eki –DIr/-DUr, günümüz Türkçesinde sıkça kullanılan bir ektir. Bu ekin başlıca üç işlevi vardır: 1) İsimleri yüklem yapar, 2) Zarf yapar, 3) Çekimli fiillere, kesinlik, ihtimal anlamı katar. Biz bu çalışmamızda ...
    • Thumbnail

      İlköğretim I. kademede verilen performans görevlerinin veli görüşleri açısından değerlendirilmesi 

      Yılmaz, Muamber; Benli, Nurtaç (Mustafa Kemal Üniversitesi, 2011)
      Bu araştırmada ilköğretim I. kademede verilen performans görevlerine ilişkin veli görüşlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma, 2009-2010 öğretim yılında Hatay il merkezindeki ve merkeze bağlı köylerdeki 37 ilköğretim ...
    • Thumbnail

      İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarında cinsiyet, sosyoekonomik durum, anne baba öğrenim düzeyinin etkisi 

      Yılmaz, Muamber (Çağdaş Eğitim Dergisi, 2011)
      Bu araştırmada ilköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarında cinsiyet, sosyoekonomik durum ve anne baba Öğrenim düzeyinin etkisi incelenmiştir. Araştırma Hatay ili Antakya ilçesindeki iki ilköğretim ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.