Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 18

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sınıf dışı eğitim etkinliklerine yönelik öğrenci görüşleri 

Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (Turkish Studies, 2019-06-10)
Bu araştırmanın amacı, ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde sınıf dışı eğitime dayalı gerçekleştirilen etkinliklere yönelik öğrenci görüşlerini incelemektir. Araştırmada, nitel araştırma desenlerinden olgubilim ...
Thumbnail

The effect of outdoor education on the achievement and recall levels of primary school students in social studies course. 

Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (2020)
The aim of this study is to determine the effects of the implementation of activities based on outdoor education in social studies teaching on students' academic achievement and their level of knowledge recall. In the ...
Thumbnail

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “öğretmenlik uygulaması” dersine ilişkin görüş ve önerileri 

Gümüş, Nevzat; Özbaş Çulha, Banu; Gülersoy, Ali Ekber; Duman, Doğan; Türker, Hasan; Avcı, Görkem; Dikicigil, Özdemir (Turkish Studies, 2018-06)
Bu çalışmanın amacı, sosyal bilgiler öğretmenlerinin bakış açısından öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşleri ve önerileri ortaya koymaktır. Araştırma, nitel araştırma yöntemlerinden fenomenolojik araştırma deseniyle ...
Thumbnail

Arazi kullanım bilincinin üniversite öğrencileri açısından değerlendirilmesi 

Gümüş, Nevzat; Gülersoy, Ali Ekber; Avcı, Görkem (International Journal of Social Science, 2017-05-31)
Arazi kullanım bilinci, bireylerin ve toplumların, arazi kullanımı ve çevresel et-kileri hakkında bilinç ve duyarlılık kazanmasını sağlamak şeklinde ifade edilebilir. Arazi kullanım bilinci, Türkiye’de günümüzde yeterince ...
Thumbnail

Altıncı sınıflarda sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin coğrafi kavramları anlama düzeyleri ve kavram yanılgılarının belirlenmesi 

Gümüş, Nevzat; Avcı, Görkem (The Journal of Academic Social Science Studies, 2016-06-30)
Bu çalışmanın amacı, 6. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersindeki coğrafi kavramları anlama düzeylerini belirleyip sahip oldukları coğrafi kavram yanılgılarını tanımlamak ve ortaya çıkarmaktır. Araştırmada nicel ...
Thumbnail

Eğitim fakültesi öğrencilerinin kamu personeli seçme sınavı (KPSS) kaygısının incelenmesi 

Doğan Altun, Zübeyde; Avcı, Görkem; Özüpekçe, Salman; Gümüş, Nevzat (International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 2017)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) yönelik kaygı düzeylerinin cinsiyet, bölüm, akademik not ortalaması, ailenin en uzun yaşadığı yer (yerleşim türü) ve ailenin gelir düzeyi ...
Thumbnail

Sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki becerilerin 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitabında yer alan etkinlikler kapsamında incelenmesi 

Gümüş, Nevzat; Akyol, Canan; Avcı, Görkem; Dikicigil, Özdemir (The Journal of Academic Social Science Studies, 2019-12-31)
Bu araştırmanın amacı sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki beceriler ile 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitabındaki etkinliklerin uyumunun incelenmesidir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden doküman incelemesi ...
Thumbnail

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “öğretmenlik uygulaması” dersine ilişkin görüş ve önerileri 

Gümüş, Nevzat; Çulha Özbaş, Banu; Gülersoy, Ali Ekber; Duman, Doğan; Türker, Hasan; Avcı, Görkem; Dikicigil, Özdemir (International Conference On Social Sciences, 2018)
Bu çalışmanın amacı, sosyal bilgiler öğretmenlerinin bakış açısından öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşlerini ve önerilerini ortaya koymaktır. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden fenomenolojik araştırma ...
Thumbnail

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının günümüz dünya sorunlarına yönelik tutumlarının incelenmesi 

Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (IJOPEC Publication Limited, 2017-12)
Bu çalışma, sosyal bilgiler öğretmen adaylarının günümüz dünya sorunlarına yönelik tutumlarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Öğretmen adaylarının günümüz dünya sorunlarına yönelik tutum ve yaklaşımlarını çeşitli ...
Thumbnail

Sınıf dışı öğretim yönteminin ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersi akademik başarısına etkisi 

Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (2019)
Bu araştırmada, ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersi “İnsanlar, yerler ve çevreler” öğrenme alanı konularının sınıf dışı eğitim etkinlikleriyle öğretiminin, öğrencilerin sosyal bilgiler dersi akademik başarı düzeyleri ...
  • 1
  • 2

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Avcı, Görkem (18)
Gümüş, Nevzat (18)
Dikicigil, Özdemir (4)Gülersoy, Ali Ekber (3)Akyol, Canan (2)Doğan Altun, Zübeyde (2)Duman, Doğan (2)Türker, Hasan (2)Özüpekçe, Salman (2)Çulha Özbaş, Banu (1)... View MoreSubjectSocial studies (4)Sosyal bilgiler (4)Sınıf dışı eğitim (4)Outdoor education (3)Outdoor learning environments (3)Öğretmen adayları (3)Academic success (2)Akademik başarı (2)Beceri öğretimi (2)Ders kitabı (2)... View MoreDate Issued2017 (5)2019 (5)2020 (4)2016 (2)2018 (2)Has File(s)Yes (17)No (1)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.