Search
Now showing items 1-2 of 2
Sesli okuma hatalarının tekrarlı okuma yöntemiyle düzeltilmesi
(Milli Eğitim Dergisi, 2009)
Bu araştırmada ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin sesli okuma hatalarım düzeltmede tekrarlı okuma yönteminin etkisi incelenmiştir. Araştırma, Ankara'da İhsan Aras İlköğretim Okulu ve Şinasi İlköğretim Okulundan araştırmanın ...
İlk okuma yazma öğretiminde ses temelli cümle yönteminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Hatay ili örneği
(Mustafa Kemal Üniversitesi, 2009)
Bu araştırmada sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemine ilişkin görüşleri cinsiyet, mesleki kıdem ve mezun olunan bölüme göre incelenmiştir. Araştırma, Hatay il merkezinde bulunan 32 ilköğretim okulundan küme ...