Search
Now showing items 1-2 of 2
Sesli okuma hatalarının tekrarlı okuma yöntemiyle düzeltilmesi
(Milli Eğitim Dergisi, 2009)
Bu araştırmada ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin sesli okuma hatalarım düzeltmede tekrarlı okuma yönteminin etkisi incelenmiştir. Araştırma, Ankara'da İhsan Aras İlköğretim Okulu ve Şinasi İlköğretim Okulundan araştırmanın ...
Kelime tekrar tekniğinin akıcı okuma becerilerini geliştirmeye etkisi
(Gazi Üniversitesi, 2008)
Bu çalışmada ilköğretim 8. sınıftan araştırmanın amacına uygun olarak seçilen bir
öğrencinin sesli okuma hatalarını düzeltmede, okuduğunu anlama becerilerini geliştirmede ve akıcı
okumayı sağlamada kelime tekrar tekniğinin ...