Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama seviyeleri ile Türkçe, matematik, sosyal bilgiler ve fen ve teknoloji derslerindeki başarıları arasındaki ilişkinin belirlenmesi 

Yılmaz, Muamber (Dumlupınar Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmada ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlamaları ile Türkçe, Matematik, Sosyal Bilgiler ve Fen ve Teknoloji dersindeki başarıları arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırma Hatay ili Antakya ilçesindeki ...
Thumbnail

Sesli okuma hatalarının tekrarlı okuma yöntemiyle düzeltilmesi 

Yılmaz, Muamber (Milli Eğitim Dergisi, 2009)
Bu araştırmada ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin sesli okuma hatalarım düzeltmede tekrarlı okuma yönteminin etkisi incelenmiştir. Araştırma, Ankara'da İhsan Aras İlköğretim Okulu ve Şinasi İlköğretim Okulundan araştırmanın ...
Thumbnail

İlköğretim I. kademede verilen performans görevlerinin veli görüşleri açısından değerlendirilmesi 

Yılmaz, Muamber; Benli, Nurtaç (Mustafa Kemal Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmada ilköğretim I. kademede verilen performans görevlerine ilişkin veli görüşlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma, 2009-2010 öğretim yılında Hatay il merkezindeki ve merkeze bağlı köylerdeki 37 ilköğretim ...
Thumbnail

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarında cinsiyet, sosyoekonomik durum, anne baba öğrenim düzeyinin etkisi 

Yılmaz, Muamber (Çağdaş Eğitim Dergisi, 2011)
Bu araştırmada ilköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarında cinsiyet, sosyoekonomik durum ve anne baba Öğrenim düzeyinin etkisi incelenmiştir. Araştırma Hatay ili Antakya ilçesindeki iki ilköğretim ...
Thumbnail

İlköğretim 1- 5. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin tür ve tema açısından incelenmesi 

Yılmaz, Muamber; Korkmaz, Canan (Mustafa Kemal Üniversitesi, 2016)
Araştırmanın amacı 1-5. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinleri tür ve tema açısından incelemektir. Araştırma 2012-2013 yılları arasında yapılmış olup betimsel nitelikli bir çalışmadır. Araştırmada nitel araştırma ...
Thumbnail

İlköğretim I. kademede verilen performans görevlerinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi 

Yılmaz, Muamber; Benli, Nurtaç (Dokuz Eylül Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmada ilköğretim I. kademede verilen performans görevlerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma, 2009-2010 öğretim yılında Hatay il merkezindeki ilköğretim okullarında görev ...

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Yılmaz, Muamber (6)
Benli, Nurtaç (2)Korkmaz, Canan (1)SubjectEducation (6)
Eğitim (6)
İlköğretim (6)
Okuduğunu anlama (2)Reading comprehension (2)Audio reading errors (1)Elementary school (1)Okuma (1)Okuma güçlüğü (1)Primary education (1)... View MoreDate Issued2011 (4)2009 (1)2016 (1)Has File(s)Yes (6)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.