Başlık için Eğitim Bilimleri Bölümü Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 49, listelenen: 42-49
-
Revision of an academic library user experience survey
(Emerald Publishing Limited, 2019-02-04)Purpose – The purpose of this paper is to explain how an academic library’s Student Experience Survey was revised and improved based on available research on survey design methodology and piloting efforts. Thus, it aims ... -
A scale development for evaluation of creative learning environments: Explanatory and confirmatory factor analysis
(Kastamonu Üniversitesi, 2018-07-10)Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının yaratıcı öğrenme ortamını değerlendirmesine yönelik bir ölçme aracı geliştirmektir. Bu amaç doğrultusunda 52 maddeden oluşan deneme formu Türkiye’de Akdeniz ve Karadeniz ... -
Self assessments of the prospective teachers about the teaching materials they have designed
(World Journal of Education, 2018-12)The purpose of the study is to reveal the self-evaluations of the prospective teachers on two-and three-dimensional visual teaching materials they have designed in the field of the pedagogical formation education. A ... -
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının okullarda demokrasi ve demokratik öğretmen davranışlarına ilişkin görüşleri
(2019-11-24)Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının demokrasi, okullarda demokrasi ve demokratik öğretmen davranışlarına ilişkin görüşlerini incelemektir. Araştırma nitel araştırma yöntemi ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın ... -
Sınıf öğretmenlerinin mesleki değerlerinin incelenmesi
(Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2016-06)Araştırmanın genel amacı, sınıf öğretmenlerinin kendi algılarına göre mesleki değerlere sahip olma düzeylerinin belirlenmesi ve çeşitli değişkenler açısından farklılaşıp farklılaşmadığının incelenmesidir. Bu genel amaç ... -
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde örgün eğitimde başarının elde edilmesi
(TEM SEN, 2003) -
Teachers’ perception: Competent or not in curriculum development
(Malaysian Online Journal of Educational Sciences, 2017-06-06)The purpose of the study is to determine teachers’ perceptions on curriculum development competencies and determine whether their perceptions differ according to gender, branches, seniority and graduated faculty type. The ... -
Yükseköğretim kurumlarında akademik performans değerlendirmeye ilişkin akademisyen görüşleri
(2019-12)Bu çalışmanın amacı öğretim elemanlarının akademik performans değerlendirmeyle ilgili olarak görüşlerini inceleyip değerlendirmektir. Araştırmanın modeli nitel araştırma modellerinden olan olgubilim (fenomenoloji) ...