Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 22

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Students’ reasoning and sense making on concepts of variables 

      Karaman, Rüveyda; Deleeuw, William W. (Michigan State University, 2015-11-05)
    • Thumbnail

      High School Students’ Use of Diagrams in Geometry Proofs 

      Karaman Dundar, Ruveyda; Otten, Samuel (2017-04-07)
    • Thumbnail

      Educational explanations of mathematics teachers and preservice teachers on misconceptions: the subject of probability 

      Can, Gülsüm Gülşah; Gökkurt Özdemir, Burçin (International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20)
    • Thumbnail

      Sınıf öğretmenlerinin ve sınıf öğretmeni adaylarının problem kurabilme becerilerinin ı̇ncelenmesi 

      Erdoğan, Naime Gizem; Gökkurt Özdemir, Burçin (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2017-04-24)
      Bu çalışmada, sınıf öğretmenlerinin ve sınıf öğretmeni adaylarının problem kurabilme becerilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmanın katılımcılarını üç sınıf öğretmeni ve Bartın Üniversitesi Sınıf ...
    • Thumbnail

      İlkokul öğrencilerinin kesirlerle ı̇lgili hata ve kavram yanılgılarının giderilmesinde dijital hikâyelerle tasarlanan etkinliklerin uygulanması: bir eylem araştırması 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Gökkurt Özdemir, Burçin; Yaşar, Zehra (Uluslararasi Bilgisayar ve Ogretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24)
      Teknolojinin etkin bir şekilde kullanılması, öğrencilerin öğrenmekte güçlük çektikleri matematik konularını anlamalarında önemli bir rol oynamaktadır. Teknolojinin matematik öğretiminde kullanımı, öğrencilere ...
    • Thumbnail

      Examination of middle school mathematics teachers’ pedagogical content knowledge in terms of two components: the subject of pyramid 

      Gökkurt Özdemir, Burçin; Soylu, Yasin (International Geometry Symposium, 2017-07-03)
      Teacher qualities are one of the important factors affecting the efficiency of the education system. In this regard, it can be said that the teaching strategies chosen in the learning environments by teachers, who are one ...
    • Thumbnail

      Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin en büyük ortak bölen ve en küçük ortak kat konusundaki bilgi oluşturma süreçlerinin ı̇ncelenmesi 

      Çubukluöz, Özlem; Adıgüzel, Tuba; Gökkurt Özdemir, Burçin; Akkaya, Recai (Uluslararası Eğitim Bı̇limleri ve Sosyal Bı̇limler Sempozyumu, 2017-11-03)
      Bu araştırmanın amacı, ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin EBOB ve EKOK kavram- larını RBC+C modeli çerçevesinde bilgiyi soyutlama süreçlerini incelemektir. Bu çalışmanın sonuçlarının, öğrencilerin bir sayının ...
    • Thumbnail

      The impact of socio-scientific biology instruction on argumentation skills of preservice science teachers 

      Kara, Yılmaz (Narst, 2018-03-10)
      The study was aimed to determine how instruction driven by socio-scientific biology instruction over a semester period influenced PST’s argumentation skills. One-group research design guided the study. An instrument was ...
    • Thumbnail

      DNA ve genetik kod ünitesine yönelik quizbean uygulamasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına etkisinin belirlenmesi 

      Kara, Yılmaz; Koçak, Bektaş Onur (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04)
      Bu çalışma, elektronik ölçme ve değerlendirme uygulamalarından biri olan “Quizbean” programının fen derslerinde kullanılmasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına olan etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada ...
    • Thumbnail

      Zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının fen eğitimi hakkındaki görüşlerine etkisi 

      Kara, Yılmaz; Savaş, Muhammed Ali (2018-04)
      Öğrencilere sadece bilgi aktarmak, onların zihinsel kapasitelerinin, problem çözme becerilerinin, düşünme becerileri ile birlikte problem çözümede farklı yöntemler oluşturma ve kullanma becerilerinin geliştirilmesinde ...
    • Thumbnail

      Enerji ünitesinde PLICKERS uygulamasının 9.sınıf öğrencilerinin ölçmeye karşı tutumlarına etkisi 

      Kara, Yılmaz (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04)
      Bu çalışmanın amacı, elektronik ölçme ve değerlendirme uygulamalarından Plickers’ın fizik dersi enerji ünitesinde kullanılmasının öğrencilerin ölçmeye karşı tutumlarına etkisini incelemektir. Araştırmada yarı deneysel ...
    • Thumbnail

      Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders imecesi uygulamaları hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi 

      Kara, Yılmaz; Şen, Özge (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04-01)
      Öğretmen adaylarının üniversitelerde aldığı eğitimin yanı sıra öğretmenlik uygulamaları derslerinde de mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak farklı yöntemleri kullanmaları bu süreci iyi değerlendirmeleri gerekmektedir. ...
    • Thumbnail

      Use of digital concept cartoons and digital concept maps for elimination of misconceptions in secondary school mathematics course: examination of opinions of teachers 

      Gökkurt Özdemir, Burçin; Yıldız-Durak, H.; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, R. (IATED Academy, 2018-07-02)
      The use of technology in education gains importance day by day. In this case, the learning opportunities and student-teacher roles are changing and the learning environment is becoming rich. Within this change, it is ...
    • Thumbnail

      Ortaokul matematik öğretmenlerinin yarı yapılandırılmış problem kurma becerilerinin incelenmesi: veri işleme öğrenme alanı 

      Gökkurt Özdemir, Burçin; Çomarlı, Sündüse Kübra (International Congress On Mathematics, Engineering, Natural and Health Sciences, 2018-09-23)
      Bu araştırmada ortaokul matematik öğretmenlerinin veri işleme öğrenme alanında problem kurma becerilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada kurulan problemlerin derinlemesine incelenmesi amaçlandığından ...
    • Thumbnail

      Fen bilgisi öğretmeni adaylarının geliştirdikleri stem temelli öğretim etkinliklerinin değerlendirilmesi 

      Kara, Yılmaz (International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10)
      Fen eğitiminde son yıllarda disiplinler arası çalışmalara önem verildiği görülmektedir. Fen alanının diğer alanlarla birlikte öğrenme süreçlerine dahil edilmesini konu edinen çalışmalar STEM eğitiminin doğmasına neden ...
    • Thumbnail

      Development and implementation of the two-tier multiple-choice diagnostic test for the understanding of dna and genetic code 

      Kara, Yılmaz; Sakaoğlu, Mehtap (Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, 2018-10-01)
      Biology education is an important process that aims to teach the events and concepts that are important in terms of vitality, which deals with the events taking place in living organisms and living systems. It is important ...
    • Thumbnail

      Zekâ oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri üzerine etkisi 

      Kara, Yılmaz (Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, 2018-10-01)
      Öğrencilere sadece bilgi aktarmak, onların zihinsel kapasitelerinin, problem çözme becerilerinin, düşünme becerileri ile birlikte problem çözmede farklı yöntemler oluşturma ve kullanma becerilerinin ...
    • Thumbnail

      Fen bilgisi öğretmeni adaylarının stem atölyesi üzerine görüşlerinin belirlenmesi 

      Kara, Yılmaz (International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10-01)
      Bu çalışmada öğretmen adaylarının düzenlenen STEM eğitimi atölyesi üzerine görüşlerinin ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Atölyede STEM anlayışı, tasarım tabanlı öğrenme, teknoloji uygulamaları, fen eğitiminde STEM ...
    • Thumbnail

      Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM alanları ve eğitimi hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi 

      Kara, Yılmaz (International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10-01)
      Bu araştırmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM (fen, teknoloji, mühendislik ve matematik) alanları ve eğitimi ile ilgili görüşlerini belirlemektir. Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM alanları ve eğitimine ...
    • Thumbnail

      Ortaokul matemati̇k öğretmenleri̇ni̇n yapılandırılmış problem kurma beceri̇leri̇ni̇n i̇ncelenmesi̇ 

      Çomarlı, Sündüse Kübra; Gökkurt Özdemir, Burçin (Uluslararası Multı̇disipliner Çalışmaları Sempozyumu, 2018-11-16)

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Ağdacı / BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.