Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Bir oyunlaştırma ve biçimlendirici değerlendirme aracı olarak kahoot kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi 

Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
Teknolojinin eğitime entegrasyonu süreci kapsamında günümüzde birçok araç ve uygulama sınıf içi ve dışı öğretim süreçlerinde kullanılmaktadır. Bu amaçla kullanılan araçlardan biri de Kahoot’tur. Kahoot, öğrenci cevap sistemi ...
Thumbnail

Artırılmış gerçekliğin uygulamalarının eğitsel amaçlı kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının eğitsel amaçlı kullanımına yönelik ilgi giderek artmaktadır. Artırılmış gerçeklik, sanal içeriğin (resim, video, animasyon, üç boyutlu ortam vb.) fiziksel dünya ortamına yansıtılması ...
Thumbnail

A review on the opinions of teachers about the development of computational thinking skills in K-12 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Yıldız Durak, H. (IGI Global, 2018)
Bu çalışmanın amacı, farklı branşlardan öğretmenlerin bilgi işlemsel düşünme becerilerinin tanımı hakkındaki görüşlerini yansıtarak, bu becerinin kazandırılması konusunda hangi yöntem ve araçların nasıl kullanılması ...
Thumbnail

Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020-06-15)
The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ...
Thumbnail

Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? Öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma 

Üstün, Ahmet Berk; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)
E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ...

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (5)
Yılmaz, Ramazan (5)Üstün, Ahmet Berk (2)Yıldız Durak, H. (1)Subject
Öğretmen adayları (5)
e-değerlendirme (2)Teacher candidates (2)Artırılmış gerçeklik (1)Artırılmış gerçeklik teknolojisi (1)Artırılmış gerçeklik uygulamaları (1)Augmented reality (1)Augmented reality applications (1)Augmented reality technology (1)bilgi işlemsel düşünme becerileri (1)... View MoreDate Issued2019 (2)2020 (2)2018 (1)Has File(s)Yes (5)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.