Search
Now showing items 1-10 of 17
Muhasebe meslek mensuplarının kişilik özelliklerinin iş tatmini ve mesleki bağlılıklarına etkisi: Bartın ili örneği
(Mali Çözüm Dergisi, 2017-11)
Bu çalışmada, kişilik özelliklerinin mesleğe bağlılığa ve iş tatminine etkisi tespit edilmiştir ve kişilik özelliklerinin mesleğe bağlılığı etkilemede iş tatmi-ninin aracılık rolünü ortaya koymuştur. Araştırma yöntemi ...
Bartın’a yönelik turistik talebin analizi
(Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 2018-07)
Günümüz seyahat davranışları incelendiğinde turistlerin 3S adı verilen deniz-kum-güneş turizmi dışında alternatif turizme olan ilgilerinin her geçen gün arttığı görülmektedir. Özellikle eğitim ve kültür seviyesi yüksek ...
The package tour experiences and tourist satisfaction
(Advances in Tourism Marketing Conference, 2015)
Turizm teşvik ve desteklerinin paydaşların bakış açısıyla değerlendirilmesi
(International Scientific Researches Congress, 2019-04)
Turizm sektörünün doğrudan ve dolaylı yoldan ekonomiye olan katkısının yanında, turizm yatırımları normal koşullarda geri dönüşü uzun yıllar alan, sermaye oranı yüksek, siyasal, sosyal, doğal ve ekonomik olaylara son derece ...
Butik otellerde otantik unsurların ve hizmet uzantılarının misafir memnuniyetine etkisi
(Hitit Üniversitesi, 2018-12)
Son yıllarda konaklama işletmeleri hizmet uzantıları ve otantikliği bir pazarlama aracı olarak kullanarak rakiplerinden farklılaşmaya çalışmaktadır. Ayrıca, otel işletmelerinde otantik unsurların ve hizmet ...
Çalışanların çevre yönetimi algıları ve örgüt kültürü ilişkisi: yeşil yıldızlı otellere yönelik bir araştırma
(Pressacademia, 2015-06)
Bu çalışmada, İstanbul’da faaliyet gösteren yeşil yıldıza sahip ı dört ve beş yıldızlı otellerde çalışanların örgüt kültürü tipleri (adhokrasi, klan, bürokrasi, pazar) ile çevre yönetimi algıları arasındaki ilişki ...
Green star hotel selection with fuzzy TOPSIS method: case of Istanbul
(European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 2018-05)
Scientific mapping of smart tourism: a content analysis study
(Routledge, 2023)
Smart tourism can be thought of as a whole ecosystem of smart tourists, smart technologies, and smart businesses. There are more than 952 academic studies related to Smart Tourism in the Web of Science (WoS) database. ...