Search
Now showing items 1-2 of 2
Butik otellerde otantik unsurların ve hizmet uzantılarının misafir memnuniyetine etkisi
(Hitit Üniversitesi, 2018-12)
Son yıllarda konaklama işletmeleri hizmet uzantıları ve otantikliği bir pazarlama aracı olarak kullanarak rakiplerinden farklılaşmaya çalışmaktadır. Ayrıca, otel işletmelerinde otantik unsurların ve hizmet ...
Çalışanların çevre yönetimi algıları ve örgüt kültürü ilişkisi: yeşil yıldızlı otellere yönelik bir araştırma
(Pressacademia, 2015-06)
Bu çalışmada, İstanbul’da faaliyet gösteren yeşil yıldıza sahip ı dört ve beş yıldızlı otellerde çalışanların örgüt kültürü tipleri (adhokrasi, klan, bürokrasi, pazar) ile çevre yönetimi algıları arasındaki ilişki ...