Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu by Title 
  •   Bartın University Dspace
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Browsing Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu by Title
  •   Bartın University Dspace
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Browsing Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu by Title
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu by Title

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 10-20 of 20

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Osmanlı İmparatorluğu’nun Birinci Dünya Savaşı’na giriş sürecinin Alman mizah dergisi Kladderadatsch’daki karikatürlerle temsili 

      Göksu, Oğuz; Çakı, Caner; Avcı, Özkan (Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022-06-30)
      Birinci Dünya Savaşı sırasında Alman ulusal çıkarları doğrultusunda Alman İmparatorluğu’nun propaganda aracı gibi hareket eden ve Alman İmparatorluğu’nun İtilaf Devletleri’ne karşı mücadelesine geniş yer veren Kladderadatsch ...
    • Thumbnail

      Öğrencilerin duygusal zekâ ile iletişim becerileri düzeylerinin bağımlı etkinliği üzerine bir uygulama 

      Avcı, Özkan (Bartın Üniversitesi, 2018)
      Kendi duygularımız ve iletişim kurduğumuz diğer bireylerin duygularını anlamamız ve bilinçli olarak kullanabilmemiz için gerekli olan duygusal zekâ ve iletişim becerileri çalışmanın ana unsurlarını oluşturmaktır. Çalışma ...
    • Thumbnail

      Participatory democracy in the digital age: Thematic content analysis of CIMER applications as a public opinion communication platform 

      Göksu, Oğuz; Avcı, Özkan (Amme İdaresi Dergisi, 2025-03-02)
      Governmental public relations are a fundamental requirement for institutions to communicate transparently and openly with the public. As a public communication platform, CIMER enhances transparency and accountability in ...
    • Thumbnail

      Sosyal medya bağımlılığı ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması 

      Hazar, Çetin Murat; Avcı, Özkan (2024-12-30)
      Sosyal medyanın hızla gelişen teknolojilerle entegre olması, bireylerin iletişim kurma biçimlerini kökten değiştirmiştir. Sanal ortamlarda kurulan sosyal bağlar, gerçek hayattaki ilişkileri tamamlayıcı bir rol oynayabileceği ...
    • Thumbnail

      Sosyal medya benlik sunumu ölçeği: Uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması 

      Avcı, Özkan; Hazar, Çetin Murat (2024-12-11)
      Bireylerin kendileri hakkındaki öznel değerlendirmelerini diğer bireylere yansıtırken oluşturmak istedikleri izlenimleri, benlik sunumu aracılığıyla inşa edilmektedir. Bireylerin sosyal medyayı kullanmasının altında yatan ...
    • Thumbnail

      Sosyal medyada ideolojik ve siyasi kutuplaşma üzerine nicel bir araştırma 

      Hazar, Çetin Murat; Cengiz, Mahmut Fevzi; Avcı, Özkan (Orta Karadeniz İletişim Çalışmaları Dergisi, 2023-11-29)
      İnternet kullanıcılara yer ve zamandan bağımsız olarak sınırsız veriye ve enformasyona kolayca erişebilecekleri bir ortam sağlamıştır. Ancak özellikle sosyal medya mecralarının yaygınlaşması ile algoritmik filtreleme ...
    • Thumbnail

      Sponsorluk faaliyetlerinin spora etkilerinin incelenmesi 

      Akkaya, Yahya (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
      Kendilerini rakiplerinden ayırmak ve pozitif kurumsal imaj sağlamak isteyen firmalar, halkla ilişkiler, pazarlama ve reklamcılık gibi örgütsel iletişim kanallarını en verimli şekilde kullanmak ve çalışmalarının verimliliğini ...
    • Thumbnail

      Spor pazarlamasında tutundurma karması elemanlarının kullanımının incelenmesi 

      Akkaya, Yahya; Akçalı, Kadri (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-09)
      Teknolojik gelişmelerin hızla artış gösterdiği günümüzde spor faaliyetleri geniş kitlelere hitap etmektedir. Ticari rekabet unsurlarının artışına paralel olarak spor kurumları da bu süreçte şirketleşme faaliyetlerine önem ...
    • Thumbnail

      Spor pazarlamasında ürün kavramının incelenmesi 

      Akkaya, Yahya (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
      Geniş kitlelere hitap etme özelliğine sahip olan sportif faaliyetler içerisinde pazarlama unsurlarının yaygın ve etkin kullanımı söz konusudur. Pazarlama elemanlarından biri olan ürün kavramı bu faaliyetler içerisinde ...
    • Thumbnail

      Üniversite öğrencilerinin sosyal medya etkileşimleri: Bartın Üniversitesi örneği 

      Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 2018)
      İletişim teknolojileri günümüzde hızla gelişim göstermektedir. İletişim çağı olarak da isimlendirilen bu dönemde öne çıkan alanlar yeni medya ortamları olmaktadır. Yeni medya ortamları aynı anda çok sayıda kanaldan ...
    • Thumbnail

      Veri madenciliği algoritmalarına dayalı olarak sosyal medya üzerinden mobilya seçimindeki yönelimlerin belirlenmesi: Twitter örneği 

      Karayılmazlar, Selman; Bardak, Timuçin; Avcı, Özkan; Kayahan, Kadir; Karayılmazlar, Atakan Süha; Çabuk, Yıldız; Kurt, Rıfat; İmren, Erol (Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 2019-12)
      İnternet kullanımındaki artışa paralel olarak dünyanın farklı noktalarındaki insanlar farklı konulardaki duygu ve düşüncelerini sosyal medyalar aracılığıyla kolay bir şekilde aktarabilmektedirler. Bu sosyal medyalar ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.