Konu "Reading comprehension" için Enstitüler listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
İlkokul 2. ve 3. sınıf öğrencilerinde çalışan bellek ve okuduğunu anlama arasındaki ilişki
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Okuma, çocukların günlük yaşamlarındaki ve akademik öğrenmelerindeki en önemli becerilerden biridir. Okuduğunu anlama becerisi ise okuma faaliyetinin nihai hedefi olarak görülmektedir. Çünkü okuldaki öğrenmelerin önemli ... -
İlkokul sosyal bilgiler dersinde Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modelinin okuduğunu anlama ve motivasyona etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modeli'nde öğrenme süreci birbirini takip eden sınıf dışı ve sınıf içi süreç olmak üzere iki ayrı öğrenme ortamında gerçekleşmektedir. Ters Yüz Sınıf Modelinde öğrenciler sınıf dışı öğrenme ... -
KWL (ne biliyorum? ne öğrenmek istiyorum? ne öğrendim?) stratejisinin ilkokul 3.sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-07-03)Bu araştırmanın amacı KWL Stratejisinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin okuduklarını anlama başarılarına etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2017-2018 Eğitim Öğretim yılı Bartın ili Merkez ilçesi Akçalı ... -
Stratejik not almanın 6. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)Stratejik not alma yöntemi öğrenme sürecinin bütünde yer alan, öğrencinin okuma sürecinde zihinsel yönden aktif olmasına yardımcı olan, bilgiyi organize etmeyi ve öğrenmeyi kalıcı hale getirmeyi sağlayan bir yöntemdir. ...