Erişim şekli için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Artırılmış gerçekliğin uygulamalarının eğitsel amaçlı kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
(II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)Artırılmış gerçeklik uygulamalarının eğitsel amaçlı kullanımına yönelik ilgi giderek artmaktadır. Artırılmış gerçeklik, sanal içeriğin (resim, video, animasyon, üç boyutlu ortam vb.) fiziksel dünya ortamına yansıtılması ... -
Bir oyunlaştırma ve biçimlendirici değerlendirme aracı olarak kahoot kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
(II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)Teknolojinin eğitime entegrasyonu süreci kapsamında günümüzde birçok araç ve uygulama sınıf içi ve dışı öğretim süreçlerinde kullanılmaktadır. Bu amaçla kullanılan araçlardan biri de Kahoot’tur. Kahoot, öğrenci cevap sistemi ... -
Ters yüz öğrenme modeli: uygulamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
(II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)Evde ders sınıfta uygulama şeklinde de ifade edilen ters yüz öğrenme modeli öğrencinin sınıf dışında/evde özellikle ders videolarını izleyerek derslerine çalıştığı ve ardından sınıf ortamında aktif öğrenme yöntemleri ...