Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorFatma Gizem Karaoglan Yilmaz
dc.date.accessioned2023-02-10T12:54:22Z
dc.date.available2023-02-10T12:54:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier10.1007/s12528-021-09304-z
dc.identifier.issn1867-1233
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1007/s12528-021-09304-z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/11663
dc.sourceJOURNAL OF COMPUTING IN HIGHER EDUCATION
dc.subjectEducation
dc.titleThe effect of learning analytics assisted recommendations and guidance feedback on students' metacognitive awareness and academic achievements
dc.typeArticle
dc.identifier.volume34
dc.identifier.issue2


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster