Show simple item record

dc.contributor.authorŞahan, Gülsün
dc.contributor.authorYılmaz, Onur
dc.date.accessioned2019-06-10T07:12:16Z
dc.date.available2019-06-10T07:12:16Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/1286
dc.description.abstractÜlkemizde İlköğretim 4.sınıftan itibaren yabancı dil öğretimi yapılmakla birlikte etkili yabancı dil öğretimi gerçekleşmemektedir. Pek çok neden etkili öğrenmeyi olumsuz yönde etkilemektedir. Öğretmenlerin etkili yöntem teknikleri bilmemesi yada kullanmamaları bu nedenlerden biri olarak kabul edilebilir. .İlköğretim proğramındaki değişiklik yöntem ve teknikleri de etkilemiş,yeni yöntem ve teknikler pek çok ders etkinliklerinde kullanılmaya başlamıştır.İlköğretim okullarında 4 sınıftan itibaren yabancı dil okutulmakta ancak öğretmen yetersizliği nedeniyle pek çok okulda bu dersler alanda eğitim almamış öğretmenler tarafından yürütülmektedir.2007-2008 öğretim yılında hazırlanan yabancı dil öğretmen klavuzu bu ihtiyacı önemli ölçüde karşılayabilecek gibi görünmektedir.Yeni yöntem ve tekniklerin yabancı dil derslerinde de nasıl kullanılacağına ilişkin etkinlik örnekleri bu derse giren öğretmenlere yararlı olacağı düşünülmektedir. Bu çalışmada İstasyon yöntemi ve Kavramsal Karikatür tekniği ile ilgili etkinlik örrnekleri hazırlanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMEBen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectİngilizce öğretimien_US
dc.subjectYabancı dil öğretimien_US
dc.titleİlköğretim okulları 4 ve 5. sınıf yabancı dil öğretiminde yeni öğretim teknikleri (etkinlik örnekleri)en_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalİlköğretim Programları ve Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi ve Değerlendirme Sonuçlarının Ortaöğretimle Paylaşılması Çalıştay Raporuen_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.authorID28687en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record