Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorfatih taş, nur sirmaci
dc.date.accessioned2023-02-10T13:19:26Z
dc.date.available2023-02-10T13:19:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier10.17556/erziefd.312251
dc.identifier.issn2148-7758
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.17556/erziefd.312251
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/14017
dc.sourceErzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.subjectPulmonary and Respiratory Medicine
dc.titleFARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM TASARIMININ ÖĞRENCILERIN BILIŞÜSTÜ BECERILERINE VE MATEMATIK AKADEMIK BAŞARILARINA ETKISI
dc.typeArticle
dc.identifier.volume0
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster