Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authornilüfer kahraman, derya akbaş, esra sözer
dc.date.accessioned2023-02-10T13:25:22Z
dc.date.available2023-02-10T13:25:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier10.17240/aibuefd.2019.19.43815-459831
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.17240/aibuefd.2019.19.43815-459831
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/15662
dc.sourceAbant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.subject-
dc.titleBİLİŞSEL OLMAYAN ÖĞRENME DURUM VE SÜREÇLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE BOYLAMSAL YAKLAŞIMLAR: DUYGU CETVELİ UYGULAMASI ÖRNEĞİ
dc.typeArticle
dc.identifier.volume1
dc.identifier.issue19


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster