Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authoryasemin kuşdemi̇r, firdevs güneş
dc.date.accessioned2023-02-10T13:26:12Z
dc.date.available2023-02-10T13:26:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier10.21764/efd.13518
dc.identifier.issn0
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.21764/efd.13518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/15786
dc.sourceMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.subject-
dc.titleDOĞRUDAN ÖĞRETİM MODELİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNE ETKİSİ
dc.typeArticle
dc.identifier.volume32
dc.identifier.issue1


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster