Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Öğe Göster 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The role of student’s motivation and satisfaction on online collaborative learning attitude in CSCL

Thumbnail
Göster/Aç
Bildiri 1.pdf (1.022Mb)
Tarih
2023
Yazar
Yılmaz, Ramazan
Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Due to the contributions of computer-supported collaborative learning (CSCL) to learning processes and outcomes, the use of CSCL within the scope of in-class and out-of-class learning processes is increasing. Despite its many advantages, students’ attitudes towards online collaborative learning may not be developed at the expected level. In order to provide the expected benefit from CSCL, students are expected to have a positive attitude towards it. In this study, student attitude in CSCL was theoretically examined in the context of student’s motivation and satisfaction factors. In line with the literature findings, it was discussed what can be done to improve the online collaborative learning attitude of the students.
 
Bilgisayar destekli işbirlikçi öğrenmenin (CSCL) öğrenme süreçlerine sağladığı katkılar nedeniyle ve çıktıları dikkate alınarak CSCL'nin sınıf içi ve sınıf dışı öğrenme süreçleri kapsamında kullanılması artan. Pek çok avantajına rağmen öğrencilerin çevrimiçi işbirliğine dayalı öğrenmeye yönelik tutumları beklenen düzeyde gelişmemiştir. CSCL'den beklenen faydanın sağlanabilmesi için öğrenciler konusunda olumlu bir tutum sergilemesi bekleniyor. Bu çalışmada CSCL'deki öğrenci tutumu teorik olarak öğrencinin motivasyon ve memnuniyet faktörleri bağlamında incelenmiştir. Literatür doğrultusunda bulgular doğrultusunda öğrencilerin çevrimiçi işbirlikli öğrenme tutumunu geliştirmek için neler yapılabileceği tartışılmıştır. öğrenciler.
 
Bağlantı
http://hdl.handle.net/11772/16268
Koleksiyonlar
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu [55]

DSpace@Bartın is member of:


sherpa/romeo
Dergi Adı / ISSN Yayıncı

Exact phrase only All keywords Any

Başlık İle Başlar İçerir ISSN


Göz at

Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.