Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzkayran, Seçil Eda
dc.contributor.authorAbalı, Ahmet
dc.date.accessioned2019-10-02T07:13:09Z
dc.date.available2019-10-02T07:13:09Z
dc.date.issued2019-07-11
dc.date.submitted2019-07-11
dc.identifier.citationAbalı, A. (2019). Sivil toplum kuruluşlarında görev alan gençlerin yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik görüşleri. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Bartın: Bartın Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/1874
dc.description.abstractSivil toplum kuruluşlarının birey, toplum ve karar alma süreçleri üzerine olan etkileri son yıllarda artan bir öneme sahip olmuştur. Yaşam boyu öğrenme ise anne karnından mezara kadar bireylerin ihtiyaç duydukları tüm bilgi, değer ve becerileri sunmalarını sağlayan bir süreçtir. Bu araştırmanın temel amacı sivil toplum kuruluşlarında bulunan gençlerin yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik görüşlerinin alınmasıdır. Sivil toplum kuruluşlarının yaşam boyu öğrenme yeterliklerine katkısının olup olmadığı araştırılmıştır. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden olgubilim (fenomenoloji) deseni kullanılmıştır. Çalışma grubunu Türkiye’de çeşitli sivil toplum kuruluşlarından gençler oluşturmaktadır. Veri toplama işlemi görüşme yöntemiyle gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda gençlerin, sivil toplum kuruluşlarında yer almalarının yaşam boyu öğrenme yeteneklerine pozitif yönde etki ettiği belirlenmiştir.en_US
dc.description.abstractLifelong products of civil society organizations, individuals, and decision-making processes are a process of presenting all the information, value and value that individuals need from the womb to the grave. The main objective of this research is to make the views of young people in non-governmental organizations on lifelong learning competencies. Investigate whether civil society organizations contribute to lifelong learning competencies. Phenomenology of qualitative research design. Turkey's young people from various NGOs. Data collection was performed by interview method. Learning about research, non-governmental organizations' positive impact on their lifelong learning ability was expressed.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBartın Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectSivil toplum kuruluşlarıen_US
dc.subjectYaşam boyu öğrenmeen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectNon-governmental organizationsen_US
dc.subjectLifelong learningen_US
dc.titleSivil toplum kuruluşlarında görev alan gençlerin yaşam boyu öğrenme yeterliklerine yönelik görüşlerien_US
dc.title.alternativeYouth in civil society organizations opinions on lifelong learning competencesen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yaşam Boyu Öğrenme Ana Bilim Dalıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record