Search
Now showing items 1-10 of 2248
Ortaokul öğrencileri için ters yüz öğrenme hazırbulunuşluk ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
(Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 2017-11-05)
Bu çalışmada amaç ortaokul öğrencilerinin eğitimde ters yüz öğrenme hazırbulunuşluklarını ölçmek için geçerli ve güvenilir bir Türkçe ölçeği alanyazına kazandırmaktır. Bu bağlamda Hao (2016b) tarafından geliştirilen ortaokul ...
Integrating technology into classroom: the learner centered instructional design
(International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE), 2013-10-01)
In this study, to present an instructional model by considering the existing models of instructional design (ARCS, ADDIE, ASSURE, Dick and Carey, Seels and Glasgow, Smith and Ragan etc.) with the nature of technology-based ...
Ormancılık işletme ekonomisi
(Bartın Üniversitesi, 2015)
Bartın Üniversitesi'nin Bartın konut piyasasına etkileri ve çözüm önerileri
(Bartın Üniversitesi, 2014)
Bartın'da eğitim ve iletişimin geleceği: sempozyum bildirileri
(Bartın Üniversitesi, 2013)
The effect of different self-assessment tools on students' attitudes towards learning english
(Hacettepe Üniversitesi, 2017-12-12)
The study investigated the effect of self-assessment via European Language Portfolio
(ELP), unit based checklist and learner style inventory on students’ attitudes towards
learning English. The study was conducted at ...
Evaluation of professıonal ethics piınciples by candidate teachers red fame
(Journal of Education and Training Studies, 2018-03)
The aim of this study is to evaluate the teaching ethics principles according to the opinions of the prospective teachers. From the teaching profession ethics principles of the students, the positive and negative aspects ...
Osmanlı'dan Cumhuriyet'e belge ve fotoğraflarla Bartın
(Bartın Üniversitesi, 2014)
Eğitimde teknoloji kullanımı hizmetiçi eğitimine katılan öğretmenlerin TPAB özgüvenlerinin incelenmesi.
(Amasya Üniversitesi, 2018-10-22)
Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanımı Kursu hizmet-içi eğitimine katılan ortaöğretim öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgisi özgüvenlerini belirlemek ve hizmetiçi eğitim hakkında öğretmenlerin görüşlerini ...
Stoacı duygu kuramının ontolojik ve epistemik temelleri
(Düşünme Dergisi, 2018)
Felsefe tarihçileri Stoalılar’ın duyguları “yargılar” olarak tanımladığında hemfikirdirler. Bu nedenledir ki çağdaş
duygu felsefesinde Stoacı duygu açıklaması bilişselci duygu kuramları altında sınıflandırılır. Gerçekten ...