Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Ara 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Ara
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 49, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

High School Students’ Use of Diagrams in Geometry Proofs 

Karaman Dundar, Ruveyda; Otten, Samuel (2017-04-07)
Küçük Resim

Performans görevinin akran gruplar ve öğretmen yaklaşımları doğrultusunda çok-yüzeyli rasch ölçme modeli ile analizi 

Yüzüak, Ahmet Volkan; Yüzüak, Betül; Kaptan, Fitnat (2015)
Bu araştırmanın amacı Genetik ve Biyoteknoloji konulu performans görevinin (poster) akran grupları ve öğretmen tarafından çok-yüzeyli Rasch ölçme modeliyle değerlendirmektir. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. ...
Küçük Resim

Oyunlarla matematik : ders notu 

Usta, Neslihan; Şahan, Gülsün; Taş, Fatih; Demir, Özge; Küçük, Kazım; Işık, Ayşe Derya; Genç, Süreyya; Gülay, Gonca; Diril, Fatma (Bartın Üniversitesi, 2016)
Küçük Resim

DNA ve genetik kod ünitesine yönelik quizbean uygulamasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına etkisinin belirlenmesi 

Kara, Yılmaz; Koçak, Bektaş Onur (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04)
Bu çalışma, elektronik ölçme ve değerlendirme uygulamalarından biri olan “Quizbean” programının fen derslerinde kullanılmasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına olan etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada ...
Küçük Resim

Zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının fen eğitimi hakkındaki görüşlerine etkisi 

Kara, Yılmaz; Savaş, Muhammed Ali (2018-04)
Öğrencilere sadece bilgi aktarmak, onların zihinsel kapasitelerinin, problem çözme becerilerinin, düşünme becerileri ile birlikte problem çözümede farklı yöntemler oluşturma ve kullanma becerilerinin geliştirilmesinde ...
Küçük Resim

Use of digital concept cartoons and digital concept maps for elimination of misconceptions in secondary school mathematics course: examination of opinions of teachers 

Gökkurt Özdemir, Burçin; Yıldız-Durak, H.; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, R. (IATED Academy, 2018-07-02)
The use of technology in education gains importance day by day. In this case, the learning opportunities and student-teacher roles are changing and the learning environment is becoming rich. Within this change, it is ...
Küçük Resim

Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders imecesi uygulamaları hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi 

Kara, Yılmaz; Şen, Özge (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04-01)
Öğretmen adaylarının üniversitelerde aldığı eğitimin yanı sıra öğretmenlik uygulamaları derslerinde de mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak farklı yöntemleri kullanmaları bu süreci iyi değerlendirmeleri gerekmektedir. ...
Küçük Resim

Ortaokul matemati̇k öğretmenleri̇ni̇n yapılandırılmış problem kurma beceri̇leri̇ni̇n i̇ncelenmesi̇ 

Çomarlı, Sündüse Kübra; Gökkurt Özdemir, Burçin (Uluslararası Multı̇disipliner Çalışmaları Sempozyumu, 2018-11-16)
Küçük Resim

Educational explanations of mathematics teachers and preservice teachers on misconceptions: the subject of probability 

Can, Gülsüm Gülşah; Gökkurt Özdemir, Burçin (International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20)
Küçük Resim

Development and implementation of the two-tier multiple-choice diagnostic test for the understanding of dna and genetic code 

Kara, Yılmaz; Sakaoğlu, Mehtap (Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, 2018-10-01)
Biology education is an important process that aims to teach the events and concepts that are important in terms of vitality, which deals with the events taking place in living organisms and living systems. It is important ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

DSpace@Bartın is member of:

Göz at

Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarBaykul, M. Celalettin (14)Gökkurt Özdemir, Burçin (10)Kara, Yılmaz (10)Sarac, Umut (8)Güler, Bekir (6)Saraç, Umut (6)Şahin, Mehmet (5)Kaya, Malik (3)Yüzüak, Ahmet Volkan (3)Uguz, Yasin (2)... Daha FazlaKonuFen eğitimi (11)Science education (8)Eğitim (7)Öğretmen adayları (7)Education (5)Electrodeposition (3)Matematik (3)SEM (3)Anomalous codeposition (2)Blended learning (2)... Daha FazlaYayın Tarihi2018 (19)2017 (7)2015 (5)2013 (4)2019 (4)2016 (3)2012 (2)2014 (2)Mevcut Dosya(lar)Evet (46)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.