Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Ana Bilim Dalı
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi Ana Bilim Dalı
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 100

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Beden eğitimi ve spor öğretmeni adayları ile diğer öğretmen adaylarının sosyal görünüş kaygısı ve akademik öz - yeterlik düzeylerinin karşılaştırılması 

Tekeli, Şevket Can (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-13)
Yapılan bu araştırmada beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümü öğrencileri ile eğitim fakültesine bağlı farklı bölümlerde öğrenim görmekte olan öğrencilerin sosyal görünüş kaygısı ve akademik öz-yeterlik düzeylerinin ...
Thumbnail

Erken cumhuriyetten il sürecine Bartın spor tarihi (1923-1991) 

Ayhan, Betül (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-15)
Thumbnail

Sosyal ağların kullanımının ortaokul öğrencilerinin fiziksel aktivite düzeylerine etkisinin incelenmesi 

Karademir, Melek (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-23)
Bu çalışmanın amacı 5,6,7 ve 8. sınıf öğrencilerinin sosyal ağ kullanımlarının fiziksel aktivite düzeylerine etkilerinin incelenmesi ve ortaya konulmasıdır. Çalışmaya Mersin, Zonguldak, Gaziantep, Ordu, İzmir, İstanbul ...
Thumbnail

Beden eğitimi ve spor öğretmeni adaylarının beden eğitimi öğretim yeterliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi 

Varol, Serkan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-13)
Bu araştırmanın amacı; üniversitelerin beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümünde öğrenim gören son sınıf öğretmen adaylarının çeşitli değişkenlere göre beden eğitimi öğretim yeterliklerine ilişkin seviyelerini belirlemek ...
Thumbnail

Spor eğitimi gören dartçılarda bazı fiziksel uygunluk değişkenlerinin dart performansına etkisi 

Öz, Ümit (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-17)
Bu çalışmanın amacı, spor eğitimi gören dartçılarda bazı fiziksel uygunluk değişkenlerin dart performansına etkisi belirlenmesidir. Çalışmaya Bartın Üniversitesinde dart oynayan toplam 15 gönüllü sporcu katılmıştır. Çalışmaya ...
Thumbnail

Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin psikolojik şiddete (mobbing) maruz kalma ile motivasyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi 

Yıldız, Mustafa (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-22)
Tüm toplumların geleceğine yön veren eğitim gibi bir alanda verimlilik kritik öneme sahiptir. Eğitim alanında en yüksek verimliliğe ulaĢmanın yolu çalıĢanların yüksek motivasyonundan geçmektedir. Bu araĢtırmanın bulgularının ...
Thumbnail

Ortaöğretimde öğrenim gören erkek hetbolcu öğrencilere yapılan 8 haftalık pliometrik antrenmanın sporcuların çeşitli fiziksel ve fizyolojik parametreleri üzerine etkisi 

Turgut, Cüneyt (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-11)
Bu çalışmanın amacı, 8 haftalık pliometrik antrenmanların, hentbol spor geçmişi olan 15- 18 yaş grubu ortaöğretim öğrencisi erkek hentbol oyuncularının anaerobik güç, denge ve sprint performansı üzerine olan etkilerini ...
Thumbnail

Beden eğitimi ve spor öğretmenliği son sınıfta okuyan öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının belirlenmesi 

Erdem, Murat (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-11)
Bu araştırmanın amacı beden eğitimi ve spor öğretmenliği öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının belirlenmesi ve öğretmen adaylarının demografik özelliklerine göre tutumları arasında anlamlı farklılık ...
Thumbnail

Beden eğitimi öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları ile öz yeterlikleri arasındaki ilişki 

Altuntaş, Ekrem Ali (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-08-17)
Bu çalışmanın amacı, Bartın Üniversitesinde öğrenim gören beden eğitimi öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları ile öz yeterlikleri arasındaki ilişkinin kişisel bilgiler ve konuyla ilgili ölçekler ...
Thumbnail

U17- U18 yaş grubu plaj ve salon voleybolu milli takım altyapı hazırlık gruplarında antrenman eğitimi alan sporculardan elde edilen bazı değişkenlerin değerlendirilmesi 

Gökten, Hasan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016-12-21)
Bu araştırmanın amacı U17-U18 yaş grubu plaj ve salon voleybolu milli takım altyapı hazırlık gruplarında eğitim gören sporculardan elde edilen bazı değişkenlerin değerlendirilmesidir. U17-U18 yaş grubu plaj ve salon voleybolu ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 10

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorTürkekul, Kamil (2)Türkmen, İrem (2)Yılmaz, Sevim Handan (2)Çoşkun, Mehmet (2)Adatepe, Eda (1)Adatepe, Sadık (1)Akbal, Murat (1)Akbaş, Kubilay (1)Akbaş, Mehmet (1)Aksu, Okan (1)... View MoreSubjectSpor (54)Sports (31)Eğitim (18)Education (15)Sport (14)Spor eğitimi (10)Sports training (9)Physical education and sports teacher (7)Spore (7)Öğretmen adayları (7)... View MoreDate Issued2019 (37)2017 (22)2018 (20)2016 (14)2015 (2)2020 (2)2012 (1)Has File(s)Yes (98)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.