• Yapmadan Dönme 

      Emir, Gökhan (Eğitim Yayınevi, 2022-01)
      Turizm, dünyada en hızlı gelişen sektörler arasında yer almaktadır. Ülkeler, bölgeler ve kentler artan küresel rekabet ortamında turistleri kendi bölgelerine çekebilmek için büyük bir yarış içindedir. Üzerinde yaşadığımız ...
    • Yiyecek içecek işletmelerinin dijital pazarlama açısından incelenmesi: Ankara ili örneği 

      Sürücü, Çağrı; Uygur, Selma Meydan; Sergen, Yasemin (2018)
      İletişimin doğasının farklılaştığı ve bilgiye ulaşmanın çok daha hızlandığı günümüzde; dijital ortamlar, işletmeler ve müşteriler arasındaki iletişimi daha ileri bir boyuta getirmiştir. Dolayısıyla dijital pazarlama ...
    • Yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi 

      Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan (Akademisyenler Birliği Derneği, 2015-04)
      Bu çalışma yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisini ortaya koymak amacıyla planlanmış ve yürütülmüştür. Araştırmanın örneklemini Muğla ilinde faaliyet gösteren farklı yiyecek içecek ...