Başlık için Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü listeleme
Toplam kayıt 26, listelenen: 21-26
-
Turizmde çekicilik unsuru olarak gastronomi müzeleri: Marmaris bal evi örneği
(2017-03-20)Gastronomi müzeleri, hem farklı kültürlerin yeme içme alışkanlıklarının devam ettirilmesi ve hatırlanması, hem de bu değerin birer turistik pazarlama ürünü haline gelmesi bakımından, destinasyonların önemli çekiciliklerindendir. ... -
Türkiye'deki illerin turizm arz kaynakları (gezilecek turistik yerler)
(Eğitim Yayınevi, 2024-02)Dünyaya açılmadan önce, Türkiye'de görülmesi gereken birçok güzel yer varken ülkemizdeki güzellikleri keşfetmeye ne dersiniz? Tarih boyunca pek çok farklı medeniyete ev sahipliği yapan, coğrafi konumuyla dünyanın en önemli ... -
UNESCO dünya mirası listesine yeni bir aday: Bartın
(Yeni Türkiye Dergisi, 2019-12)Bu çalışma 2013 yılında UNESCO Dünya Mirası Geçici Listesi’ne alınması için sunulan “Ceneviz Ticaret Yolu’nda Akdeniz’den Karadeniz’e Kadar Kale ve Surlu Yerleşimleri: İstanbul, İzmir, Düzce, Bartın, Sinop” başlıklı projeden ... -
Yapmadan Dönme
(Eğitim Yayınevi, 2022-01)Turizm, dünyada en hızlı gelişen sektörler arasında yer almaktadır. Ülkeler, bölgeler ve kentler artan küresel rekabet ortamında turistleri kendi bölgelerine çekebilmek için büyük bir yarış içindedir. Üzerinde yaşadığımız ... -
Yiyecek içecek işletmelerinin dijital pazarlama açısından incelenmesi: Ankara ili örneği
(2018)İletişimin doğasının farklılaştığı ve bilgiye ulaşmanın çok daha hızlandığı günümüzde; dijital ortamlar, işletmeler ve müşteriler arasındaki iletişimi daha ileri bir boyuta getirmiştir. Dolayısıyla dijital pazarlama ... -
Yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi
(Akademisyenler Birliği Derneği, 2015-04)Bu çalışma yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisini ortaya koymak amacıyla planlanmış ve yürütülmüştür. Araştırmanın örneklemini Muğla ilinde faaliyet gösteren farklı yiyecek içecek ...