• Turizmde çekicilik unsuru olarak gastronomi müzeleri: Marmaris bal evi örneği 

      Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan; Arman, Sinem (2017-03-20)
      Gastronomi müzeleri, hem farklı kültürlerin yeme içme alışkanlıklarının devam ettirilmesi ve hatırlanması, hem de bu değerin birer turistik pazarlama ürünü haline gelmesi bakımından, destinasyonların önemli çekiciliklerindendir. ...
    • Türkiye'deki illerin turizm arz kaynakları (gezilecek turistik yerler) 

      Emir, Gökhan (Eğitim Yayınevi, 2024-02)
      Dünyaya açılmadan önce, Türkiye'de görülmesi gereken birçok güzel yer varken ülkemizdeki güzellikleri keşfetmeye ne dersiniz? Tarih boyunca pek çok farklı medeniyete ev sahipliği yapan, coğrafi konumuyla dünyanın en önemli ...
    • UNESCO dünya mirası listesine yeni bir aday: Bartın 

      Akça, Yaşar; Oğuz, Hande Uyar; Emir, Gökhan (Yeni Türkiye Dergisi, 2019-12)
      Bu çalışma 2013 yılında UNESCO Dünya Mirası Geçici Listesi’ne alınması için sunulan “Ceneviz Ticaret Yolu’nda Akdeniz’den Karadeniz’e Kadar Kale ve Surlu Yerleşimleri: İstanbul, İzmir, Düzce, Bartın, Sinop” başlıklı projeden ...
    • Yapmadan Dönme 

      Emir, Gökhan (Eğitim Yayınevi, 2022-01)
      Turizm, dünyada en hızlı gelişen sektörler arasında yer almaktadır. Ülkeler, bölgeler ve kentler artan küresel rekabet ortamında turistleri kendi bölgelerine çekebilmek için büyük bir yarış içindedir. Üzerinde yaşadığımız ...
    • Yiyecek içecek işletmelerinin dijital pazarlama açısından incelenmesi: Ankara ili örneği 

      Sürücü, Çağrı; Uygur, Selma Meydan; Sergen, Yasemin (2018)
      İletişimin doğasının farklılaştığı ve bilgiye ulaşmanın çok daha hızlandığı günümüzde; dijital ortamlar, işletmeler ve müşteriler arasındaki iletişimi daha ileri bir boyuta getirmiştir. Dolayısıyla dijital pazarlama ...
    • Yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi 

      Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan (Akademisyenler Birliği Derneği, 2015-04)
      Bu çalışma yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisini ortaya koymak amacıyla planlanmış ve yürütülmüştür. Araştırmanın örneklemini Muğla ilinde faaliyet gösteren farklı yiyecek içecek ...