Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 43

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Üniversite öğrencilerinin sosyal medya etkileşimleri: Bartın Üniversitesi örneği 

Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 2018)
İletişim teknolojileri günümüzde hızla gelişim göstermektedir. İletişim çağı olarak da isimlendirilen bu dönemde öne çıkan alanlar yeni medya ortamları olmaktadır. Yeni medya ortamları aynı anda çok sayıda kanaldan ...
Thumbnail

Propaganda çeşitleri 

Avcı, Özkan (Eğitim Yayınevi, 2018)
Thumbnail

Öğrencilerin duygusal zekâ ile iletişim becerileri düzeylerinin bağımlı etkinliği üzerine bir uygulama 

Avcı, Özkan (Bartın Üniversitesi, 2018)
Kendi duygularımız ve iletişim kurduğumuz diğer bireylerin duygularını anlamamız ve bilinçli olarak kullanabilmemiz için gerekli olan duygusal zekâ ve iletişim becerileri çalışmanın ana unsurlarını oluşturmaktır. Çalışma ...
Thumbnail

Duygusal zeka ve iletişim 

Avcı, Özkan (Beta Yayınevi, 2019-10-01)
Pozitif bir hayat sürmek için hem duygusal zekâya hem de sağlıklı bir iletişim dokusuna sahip olmak önemlidir. Bu bağlamda kitapta “duygu, zekâ, duygusal zekâ, iletişim ve iletişim becerileri” konuları ele alınmıştır. ...
Thumbnail

Milan Nedić iktidarında Sırp toplumunda düşman inşası propagandasına yönelik bir inceleme 

Avcı, Özkan; Çakı, Caner (2020)
Mihver Devletleri, 18 Nisan 1941 tarihinde Yugoslavya Krallığı’nıişgal ederek topraklarını kendi aralarında paylaşmıştır. Sırbistan’da iseUlusal Kurtuluş Hükümeti adında Almanya’nın güdümünde bir devletkurulmuş, Başbakanlığına ...
Thumbnail

Sponsorluk faaliyetlerinin spora etkilerinin incelenmesi 

Akkaya, Yahya (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
Kendilerini rakiplerinden ayırmak ve pozitif kurumsal imaj sağlamak isteyen firmalar, halkla ilişkiler, pazarlama ve reklamcılık gibi örgütsel iletişim kanallarını en verimli şekilde kullanmak ve çalışmalarının verimliliğini ...
Thumbnail

Spor pazarlamasında tutundurma karması elemanlarının kullanımının incelenmesi 

Akkaya, Yahya; Akçalı, Kadri (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-09)
Teknolojik gelişmelerin hızla artış gösterdiği günümüzde spor faaliyetleri geniş kitlelere hitap etmektedir. Ticari rekabet unsurlarının artışına paralel olarak spor kurumları da bu süreçte şirketleşme faaliyetlerine önem ...
Thumbnail

Spor pazarlamasında ürün kavramının incelenmesi 

Akkaya, Yahya (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
Geniş kitlelere hitap etme özelliğine sahip olan sportif faaliyetler içerisinde pazarlama unsurlarının yaygın ve etkin kullanımı söz konusudur. Pazarlama elemanlarından biri olan ürün kavramı bu faaliyetler içerisinde ...
Thumbnail

Girişimcilik eğitiminin meslek yüksekokulları öğrencileri açısından öneminin ve gerekliliğinin incelenmesi 

Akkaya, Yahya; Bardak, Timuçin; Akçalı, Kadri (Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 2018-03)
Literatürde girişimci (müteşebbis), emek, sermaye ve doğal kaynaklar olarak belirtilen üretim faktörlerini, başkalarının ihtiyacını karşılayacak mal ve hizmetler üretmek üzere tedarik eden ve uygun şekilde birleştiren kimse ...
Thumbnail

Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler uygulamalarının incelenmesi 

Akkaya, Yahya; Avcı, Özkan (Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)
Bir işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olarak tanımlanabilecek olan halkla ilişkiler artık özel sektörde olduğu kadar kamu yönetimi ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAvcı, Özkan (26)Kasapoğlu, Cihangir (8)Akkaya, Yahya (7)Sürücü, Çağrı (6)Çakı, Caner (5)Akçalı, Kadri (3)Bardak, Timuçin (3)Hazar, Çetin Murat (3)Başkol, Melih (2)Cengiz, Mahmut Fevzi (2)... View MoreSubjectPropaganda (6)Social media (6)Sosyal medya (6)Halkla İlişkiler (4)İletişim (4)Public Relations (4)Bartın (3)Brand image (3)Communication (3)Halkla ilişkiler (3)... View MoreDate Issued2020 - 2025 (22)2010 - 2019 (17)2008 - 2009 (1)Has File(s)Yes (40)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.