Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Ara 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Ara
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Meslek Yüksekokulları
  • Bartın Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 43, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Üniversite öğrencilerinin sosyal medya etkileşimleri: Bartın Üniversitesi örneği 

Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 2018)
İletişim teknolojileri günümüzde hızla gelişim göstermektedir. İletişim çağı olarak da isimlendirilen bu dönemde öne çıkan alanlar yeni medya ortamları olmaktadır. Yeni medya ortamları aynı anda çok sayıda kanaldan ...
Küçük Resim

Propaganda çeşitleri 

Avcı, Özkan (Eğitim Yayınevi, 2018)
Küçük Resim

Öğrencilerin duygusal zekâ ile iletişim becerileri düzeylerinin bağımlı etkinliği üzerine bir uygulama 

Avcı, Özkan (Bartın Üniversitesi, 2018)
Kendi duygularımız ve iletişim kurduğumuz diğer bireylerin duygularını anlamamız ve bilinçli olarak kullanabilmemiz için gerekli olan duygusal zekâ ve iletişim becerileri çalışmanın ana unsurlarını oluşturmaktır. Çalışma ...
Küçük Resim

Duygusal zeka ve iletişim 

Avcı, Özkan (Beta Yayınevi, 2019-10-01)
Pozitif bir hayat sürmek için hem duygusal zekâya hem de sağlıklı bir iletişim dokusuna sahip olmak önemlidir. Bu bağlamda kitapta “duygu, zekâ, duygusal zekâ, iletişim ve iletişim becerileri” konuları ele alınmıştır. ...
Küçük Resim

Milan Nedić iktidarında Sırp toplumunda düşman inşası propagandasına yönelik bir inceleme 

Avcı, Özkan; Çakı, Caner (2020)
Mihver Devletleri, 18 Nisan 1941 tarihinde Yugoslavya Krallığı’nıişgal ederek topraklarını kendi aralarında paylaşmıştır. Sırbistan’da iseUlusal Kurtuluş Hükümeti adında Almanya’nın güdümünde bir devletkurulmuş, Başbakanlığına ...
Küçük Resim

Sponsorluk faaliyetlerinin spora etkilerinin incelenmesi 

Akkaya, Yahya (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
Kendilerini rakiplerinden ayırmak ve pozitif kurumsal imaj sağlamak isteyen firmalar, halkla ilişkiler, pazarlama ve reklamcılık gibi örgütsel iletişim kanallarını en verimli şekilde kullanmak ve çalışmalarının verimliliğini ...
Küçük Resim

Spor pazarlamasında tutundurma karması elemanlarının kullanımının incelenmesi 

Akkaya, Yahya; Akçalı, Kadri (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-09)
Teknolojik gelişmelerin hızla artış gösterdiği günümüzde spor faaliyetleri geniş kitlelere hitap etmektedir. Ticari rekabet unsurlarının artışına paralel olarak spor kurumları da bu süreçte şirketleşme faaliyetlerine önem ...
Küçük Resim

Spor pazarlamasında ürün kavramının incelenmesi 

Akkaya, Yahya (International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)
Geniş kitlelere hitap etme özelliğine sahip olan sportif faaliyetler içerisinde pazarlama unsurlarının yaygın ve etkin kullanımı söz konusudur. Pazarlama elemanlarından biri olan ürün kavramı bu faaliyetler içerisinde ...
Küçük Resim

Girişimcilik eğitiminin meslek yüksekokulları öğrencileri açısından öneminin ve gerekliliğinin incelenmesi 

Akkaya, Yahya; Bardak, Timuçin; Akçalı, Kadri (Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 2018-03)
Literatürde girişimci (müteşebbis), emek, sermaye ve doğal kaynaklar olarak belirtilen üretim faktörlerini, başkalarının ihtiyacını karşılayacak mal ve hizmetler üretmek üzere tedarik eden ve uygun şekilde birleştiren kimse ...
Küçük Resim

Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler uygulamalarının incelenmesi 

Akkaya, Yahya; Avcı, Özkan (Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)
Bir işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olarak tanımlanabilecek olan halkla ilişkiler artık özel sektörde olduğu kadar kamu yönetimi ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

DSpace@Bartın is member of:

Göz at

Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarAvcı, Özkan (26)Kasapoğlu, Cihangir (8)Akkaya, Yahya (7)Sürücü, Çağrı (6)Çakı, Caner (5)Akçalı, Kadri (3)Bardak, Timuçin (3)Hazar, Çetin Murat (3)Başkol, Melih (2)Cengiz, Mahmut Fevzi (2)... Daha FazlaKonuPropaganda (6)Social media (6)Sosyal medya (6)Halkla İlişkiler (4)İletişim (4)Public Relations (4)Bartın (3)Brand image (3)Communication (3)Halkla ilişkiler (3)... Daha FazlaYayın Tarihi2020 - 2025 (22)2010 - 2019 (17)2008 - 2009 (1)Mevcut Dosya(lar)Evet (40)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.