Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Yayın tarihine göre Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans listeleme 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans
  • Yayın tarihine göre Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Enstitüler
  • Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans
  • Yayın tarihine göre Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Yayın tarihi için Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans listeleme

Sırala:

Sıra:

Sonuçlar:

Toplam kayıt 22, listelenen: 1-20

  • başlık
  • yayın tarihi
  • gönderi tarihi
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • artan
  • azalan
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Küçük Resim

      Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel matematiksel modelleme yeterliklerinin incelenmesi 

      Kalaycı, Özlem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-09-15)
      Bu tez çalışmasının amacı ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üst bilişsel modelleme yeterliklerinin incelenmesidir. Ayrıca başarı seviye “düşük” ve “yüksek” gruplarda modelleme yeterliklerinin nasıl olduğunun ...
    • Küçük Resim

      Kavram karikatürleri destekli 5E modeli uygulamasının ortaokul öğrencilerinin matematik başarısına, öğrenme kalıcılığına ve tutumlarına etkisi 

      Yılmaz, Ahmet (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-02-02)
      Bu araştırmanın amacı kavram karikatürleri destekli 5E modeli uygulamasının ortaokul öğrencilerinin matematik başarılarına, öğrenmenin kalıcılığına ve matematiğe yönelik tutumlarına olan etkisini incelemektir. Araştırmada ...
    • Küçük Resim

      Eğitsel oyun geliştirerek desteklenen fen bilimleri öğretiminin öğrenci tutum ve başarısına etkisi 

      Korkmaz, Sevda (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-06-18)
      Bu araştırma, eğitsel oyun geliştirmeye dayalı fen bilimi öğretiminin fen bilimleri dersini alan 7. sınıf öğrencilerinin "Maddenin Yapısı ve Özellikleri" ünitesi "Maddenin Tanecikli Yapısı ve Saf Maddeler" konuları öğretiminde ...
    • Küçük Resim

      Yaratıcı drama uygulamalarının okul öncesi dönemi öğrencilerinin besinler konusundaki öğrenmelerine ve sosyal uyum becerileri kazanmalarına etkisi 

      Aslan, Burcu (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-07-16)
      Okul öncesi eğitim, bireyin yaşamını şekillendirdiği kritik dönemi kapsamakta olup bu dönemde kazanılan bilgi, beceri ve davranışlar kişiliğinin temelini oluşturmaktadır. Toplumumuzdaki beslenme alışkanlıklarına baktığımızda ...
    • Küçük Resim

      Sosyobilimsel biyoloji konularının fen bilgisi öğretmen adaylarının yazılı argümantasyon becerilerine etkisi 

      Yalçın, Gözde (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-07-16)
      Bu çalışmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının biyoloji temelli sosyobilimsel konularda yazılı argümantasyon becerilerini belirlemektir. Çalışma durum çalışması olup, 2017-2018 akademik yılının güz döneminde Bartın ...
    • Küçük Resim

      Ortaokul matematik öğretmenlerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin problem kurma becerilerinin incelenmesi 

      Çomarlı, Sündüse Kübra (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-27)
      Bu araştırmanın amacı ortaokul matematik öğretmenlerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin problem kurma becerilerinin incelenmesidir. Araştırmada öğretmenlerin kurdukları problemler derinlemesine incelendiğinden nitel ...
    • Küçük Resim

      Beşinci sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri ve öz-yeterlik inançlarının belirlenmesi 

      Şen, Kübra Nazlı (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmanın amacı, beşinci sınıf öğrencilerinin “Isı Maddeleri Etkiler” konusuna yönelik bilimsel süreç becerileri düzeylerini ve fen bilimleri dersine yönelik öz-yeterlik inançlarını belirlemek ve öğrencilerin bilimsel ...
    • Küçük Resim

      Geogebra destekli dönüşüm geometrisi öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin başarılarına, inançlarına ve tutumlarına etkisinin incelenmesi 

      Küçük, Kazım (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Dinamik geometri yazılımlarının matematikte ve özellikle alt Ö. A. olan geometride öğrencilere alışılmışın dışında öğrenim yaşantısı ve soyut kavramları görsel şekillerde sunulabileceği bilgisayar cebir ve geometri sistemleri ...
    • Küçük Resim

      Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) alanlarına yönelik ilgi düzeyleri 

      Yılmaz, Kadir Gökhan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu araştırma fen bilgisi öğretmen adaylarının Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) alanlarına yönelim seviyelerinin belirlenen değişkenler doğrultusunda ortaya çıkarılması ve STEM’i oluşturan disiplinler arasında ...
    • Küçük Resim

      5-8. sınıf matematik ders kitaplarının pısa değişim ve ilişkiler ölçeğine göre incelenmesi 

      Yıldırım, İlayda (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmanın amacı, 5-8. sınıf matematik ders kitaplarınının PISA değişim ve ilişkiler yeterlik ölçeği seviyelerini ne kadar kapsadığını, öğrenme alanlarına ve sınıf düzeylerine göre nasıl bir değişim gösterdiğini ...
    • Küçük Resim

      İki uçlu çoktan seçmeli genetik kavram teşhis testinin geliştirilmesi ve etkililiğinin araştırılması 

      Sakaoğlu, Mehtap (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmanın amacı, ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin genetik kavramlar ile ilgili kavram yanılgılarını belirlemek için kavram teşhis testi geliştirmek ve etkililiğini araştırmaktır. Çalışmada tarama modeli kullanılmıştır. ...
    • Küçük Resim

      Zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi 

      Savaş, Muhammed Ali (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu araştırma, zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerine etkisini belirlemek ve zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının fen eğitimine yönelik görüşlerine ...
    • Küçük Resim

      Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri öğretiminde yapılandırmacı öğrenme ortamına yönelik algılarının cinsiyet, sınıf düzeyi ve akademik başarı açısından incelenmesi 

      Cabur, Osman Nuri (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu araştırmada ortaokul öğrencilerinin Fen Bilimleri öğretiminde yapılandırmacı öğrenme ortamına yönelik algılarının cinsiyet, sınıf düzeyi ve akademik başarı açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada genel tarama ...
    • Küçük Resim

      Simülasyon (Benzetim) destekli 5e öğrenme döngüsü modelinin 7. sınıf öğrencilerinin elektrik konusunu anlamalarına ve elektrik konusuna yönelik ilgilerine etkisinin incelenmesi 

      Bayram, Yeşim (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmada, bilgisayar destekli eğitim yazılımlarından simülasyonların 5E öğrenme döngüsü modeli kullanılarak yedinci sınıf öğrencilerinin elektrik kavramlarını anlamalarına ve elektrik konusunda yönelik ilgilerine olan ...
    • Küçük Resim

      6. sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki öğrenme zorluklarının scratch programıyla tasarlanan matematiksel oyunlarla giderilmesi: bir eylem araştırması 

      Çubukluöz, Özlem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-03-22)
      Eğitim-öğretim etkinliklerinin meydana gelen teknolojik gelişmelere ayak uydurabilmesi için, eğitim programlarında, öğretim yöntem ve tekniklerinin geliştirilmesi ve gerekli görüldüğü takdirde teknolojinin eğitime katkı ...
    • Küçük Resim

      Ortaokul öğrencilerinin olasılıksal akıl yürütme seviyelerinin incelenmesi 

      Bursalı, Gülsüm Gülşah (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-06-12)
      Bu çalışmanın amacı, ortaokul öğrencilerinin öznel, geçişken, informel niceliksel ve sayısal seviyelerindeki olasılıksal akıl yürütmelerini incelemektir. Ayrıca bu araştırmada öğrencilerin olasılıksal akıl yürütmelerinin ...
    • Küçük Resim

      Simülasyon (benzetim) destekli 5e öğrenme döngüsü modelinin 7. sınıf öğrencilerinin elektrik konusunu anlamalarına ve elektrik konusuna yönelik ilgilerine etkisinin incelenmesi 

      Bayram, Yeşim (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-06-20)
      Bu çalışmada, bilgisayar destekli eğitim yazılımlarından simülasyonların 5E öğrenme döngüsü modeli kullanılarak yedinci sınıf öğrencilerinin elektrik kavramlarını anlamalarına ve elektrik konusunda yönelik ilgilerine olan ...
    • Küçük Resim

      İki uçlu çoktan seçmeli genetik kavram teşhis testinin geliştirilmesi ve etkililiğinin araştırılması 

      Sakaoğlu, Mehtap (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-07-08)
      Bu çalışmanın amacı, ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin genetik kavramlar ile ilgili kavram yanılgılarını belirlemek için kavram teşhis testi geliştirmek ve etkililiğini araştırmaktır. Çalışmada tarama modeli kullanılmıştır. ...
    • Küçük Resim

      Zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerileri üzerine etkisi 

      Savaş, Muhammed Ali (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-07-12)
      Bu araştırma, zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerine etkisini belirlemek ve zeka oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının fen eğitimine yönelik görüşlerine ...
    • Küçük Resim

      Geometrik cisimlerin öğretiminde somut materyal kullanımının öğrencilerin başarısına, tutumlarına ve öz-yeterliğine etkisi 

      Demir, Özge (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-07-18)
      Somut materyallerin kullanımı, öğrenciyi aktif hale getirmekte, daha zengin öğrenme imkânları sunmakta, matematik öğretimini zevkli hale getirmekte ve öğrencinin motivasyonunu artmasını sağlamaktadır. Geometri öğrenme ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Göz at

      Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

      Hesabım

      GirişKayıt

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.