Yayın tarihi için Yaşam Boyu Öğrenme Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
Toplam kayıt 45, listelenen: 41-45
-
Üniversite öğrencilerinin üniversitelerin sürekli eğitim merkezlerince verilen eğitimlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-08-08)Bu araştırma ile ön lisans ve lisans eğitim öğrencilerinin üniversitelerde faaliyet gösteren sürekli eğitim merkezlerinden beklentileri, katılım düzeyleri ve sürekli eğitim merkezlerinin sunduğu eğitim imkânlarına üniversite ... -
Öğretmenlerin medya okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-09-27)Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin medya okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi ve “cinsiyet, yaş, branş, öğrenim düzeyi, kıdem yılı, televizyon izleme süreleri, televizyon izleme amaçları, internet kullanım süreleri, ... -
Yetişkinlerin hayat boyu öğrenme amaçlı video paylaşım sitelerini kabul Ve kullanımlarının incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)Videolar yapıları itibariyle bireysel öğrenmede kullanışlılık bakımından oldukça önemli bir araç olarak kabul edilebilir. Sosyal medya içerisinde sunmuş olduğu hizmetler ve içeriklerle ön plana çıkan Youtube ise video ... -
Lise öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile hayatın anlam ve amacını sorgulama davranışları arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)Araştırmanın genel amacı lise öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve hayatın anlam ve amacını sorgulama davranışları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Bununla birlikte çeşitli değişkenlerin (cinsiyet, okul ... -
Halk eğitimi merkezi kurslarının başarılı yaşlanmaya etkisinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)Yaşlılık, yaşam boyu olgunlaşmayı ve tecrübe edinmeyi ifade etmektedir. Yaşlılık doğal akışın getirdiği bir süreç olarak yaşamın kaçınılmaz bir sonudur. İnsanlar doğar büyür, yaş alır ve hayatlarını tamamlar. Yaşlılık ...