Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Yayın tarihine göre Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Enstitüler
  • Lisanüstü Eğitim Enstitüsü
  • Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
  • Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans
  • Yayın tarihine göre Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Enstitüler
  • Lisanüstü Eğitim Enstitüsü
  • Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
  • Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans
  • Yayın tarihine göre Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Yayın tarihi için Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme

Sırala:

Sıra:

Sonuçlar:

Toplam kayıt 42, listelenen: 1-20

  • başlık
  • yayın tarihi
  • gönderi tarihi
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • artan
  • azalan
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Küçük Resim

      Probleme dayalı öğrenmenin problem çözme becerisi ve İngilizce öğrenmeye yönelik motivasyona etkisi 

      Kök, Fatma Zehra (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)
      Bu çalışmanın amacı probleme dayalı öğrenmenin problem çözme becerisi ve İngilizce öğrenmeye yönelik motivasyona etkisini belirlemektir. Araştırmada nicel ve nitel verilerin birlikte değerlendirildiği karma yöntemlerden ...
    • Küçük Resim

      Yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin 21. yüzyıl becerileri, başarı odaklı motivasyonları ve İngilizce öğrenmeye yönelik motivasyonları arasındaki ilişkiler 

      Aydın, Sinem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Araştırmanın amacı, yabancı dil hazırlık sınıfı öğrencilerinin 21. yüzyıl becerileri, başarı odaklı motivasyon ve İngilizce öğrenmeye yönelik motivasyonları arasındaki ilişkileri incelemektir. Araştırmada, korelasyonel ...
    • Küçük Resim

      Kamu sektöründe çalışan kadınların yaşam boyu öğrenmeleri ile öz güvenleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi 

      Uzun, Ahu (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Kişinin yaşam boyu öğrenen olmasında öz güven kavramının önemini vurgulayan ve yaşam boyu öğrenme bağlamında öz güvenin yerini açıklamaya çalışan bu araştırmanın amacı, kamu sektöründe çalışan kadınların öz güven düzeyleri ...
    • Küçük Resim

      Öğretim elemanlarının e-öğrenme hazırbulunuşluk düzeyleri ile öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi 

      Zor, Esra Uğur (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Bu çalışmanın temel amacı Batı Karadeniz Bölgesindeki üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının e-öğrenme hazırbulunuşluk düzeyleri ile öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkiyi demografik değişkenler (cinsiyet, ...
    • Küçük Resim

      Sağlık çalışanlarının hayat boyu öğrenme durumları, mobil öğrenmeye hazır bulunuşlukları ve çevrimiçi mahremiyet kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesi 

      Sürer, Sibel (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Her geçen gün gelişen teknoloji ve dünyada meydana gelen gelişmeler nedeniyle öğrenme ortamlarının değişmesinin kaçınılmaz olduğu görülmektedir. Mobil teknolojilerin ve internete ulaşma imkânlarının artması ile insanların ...
    • Küçük Resim

      Dijital hikâye geliştirme etkinliklerinin ebeveynlerin dijital ebeveynlik ve teknoloji kullanım tutumlarına etkisinin incelenmesi 

      Konaş, Zeynep Şahin (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      İnternet dünyasında aktif olarak yer alan çocuklar çevrimiçi risklerle karşı karşıya kalmaktadır. Çocukların daha güvenli ve bilinçli bir internet dünyasında yer almaları ve çevrimiçi risklerden korunmalarında en büyük rol ...
    • Küçük Resim

      Öğretmen adaylarının hayat boyu öğrenme eğilimleri ile öz-düzenlemeli öğrenme inançları ve öz-yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi 

      Kaya, Nurcan Topal (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının hayat boyu öğrenme eğilimlerinin öz-düzenlemeli öğrenme inançları ve öz-yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşlukları açısından incelenmesidir. Cinsiyet ve ekonomik durum değişkenlerinin ...
    • Küçük Resim

      İngilizce öğretmenlerinin mesleki yeterlikleri ile hayat boyu öğrenme eğilimleri ve teknolojiyi entegre etme öz yeterlikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi 

      Şen, Nihal (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Bu araştırmanın amacı İngilizce öğretmenlerinin mesleki yeterlikleri ile hayat boyu öğrenme eğilimleri ve teknolojiyi entegre etme öz yeterlikleri arasındaki ilişkileri incelemektir. Belirtilen araştırma amacı doğrultusunda ...
    • Küçük Resim

      Öğretmenlerin dijital okuryazarlığı ve engellerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi 

      Sağ, Mert (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Bu çalışmada öğretmenlerin dijital okuryazarlık ve engellerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmada geleceğin Dijital okuryazar bireylerini yetiştiren öğretmenlerin dijital okuryazarlık düzeylerini ve ...
    • Küçük Resim

      Halk eğitim merkezlerindeki eğitimcilerin yetişkin eğitimi yöntem ve tekniklerine dair görüşlerinin incelenmesi 

      Aydın, Dilek (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu araştırmada Halk Eğitim Merkezlerinde görev alan eğitimcilerin yetişkinlere özgü verilen kurslarda kullanılan yöntem ve tekniklere dair görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu çalışmada araştırmanın amacına uygun ...
    • Küçük Resim

      Matematik dersinde kullanılan dijital eğitsel oyunların 6. sınıf öğrencileri tarafından Rasch ölçme modeli ile değerlendirilmesi 

      Horuz, Onur Rahman (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu çalışmada 6. sınıf matematik dersinde kullanılan dijital eğitsel oyunların Rasch ölçme modeli ile değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Çalışmada, Rasch ölçme modeli yardımıyla; dijital eğitsel oyunların kalibrasyon haritası, ...
    • Küçük Resim

      Hibrit koçluk destekli öğretimin 5.sınıf matematik dersinde öğrencilerin akademik başarılarına etkisi 

      Aydoğdu, Ayşegül (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Dünya değişim ve gelişim göstermektedir. Değişen dünyaya uyum sağlamak amacıyla her alanda büyük değişiklikler gerçekleşmektedir. Dünyanın hızla değişmesi ve bütünleşmesi her alanda olduğu gibi eğitim sistemini de etkilemiştir. ...
    • Küçük Resim

      8.sınıf fen bilimleri dersi sürdürülebilir kalkınma ünitesinin yaratıcı drama yöntemi ile öğretiminin öğrencilerin fen tutumu ve sosyal becerilerinin gelişimine etkisi 

      Dursun, Berna (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu çalışmada, sürdürülebilir kalkınma ünitesinin yaratıcı drama yöntemine dayalı etkinliklerle öğretiminin, öğrencilerin fen tutumu ve sosyal becerilere etkisinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışma yarı deneysel yönteme ...
    • Küçük Resim

      Özel gereksinimli çocuğu olan ailelerinin yaşam boyu öğrenme gereksinimleri 

      Hajizada, Banu (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Özel gereksinimli çocuğun aileye dahil olmasıyla birlikte aile yaşamında birçok sorun meydana gelirken aileler sürekli bir değişim sürecine girmektedir. Yaşamlarındaki değişikliklerle mücadele ederken aileler şüphesiz ki ...
    • Küçük Resim

      İş gücünü oluşturan bireylerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin beceri uyuşmazlığı, işsel ruminasyon ve mesleki doyum kapsamında incelenmesi 

      Sevinç, Orkun (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu yüksek lisans tez çalışmasında, iş gücünü oluşturan bireylerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri, işsel ruminasyonları, beceri uyuşmazlıkları ve mesleki doyumlarının demografik değişkenler ve birbirleri ile değerlendirilmesi ...
    • Küçük Resim

      Anne-çocuk çevre eğitimi: Öğretmen, öğrenci, veli işbirlikli durum çalışması 

      Şerbetçi, Havva Nur (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu çalışmanın temel amacı anne ve çocuğun ortak katılımıyla gerçekleştirilen çevre eğitimi programının topluma katkısı hakkında öğretmen, öğrenci ve veli/anne görüşlerinin değerlendirilmesidir. Bu amaç doğrultusunda yürütülen ...
    • Küçük Resim

      Yetişkinlerin hayat boyu öğrenmeye katılımlarının veri madenciliği teknikleri kullanılarak incelenmesi 

      Paksoy, Canan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Öğrenme, formal ortamların dışına taşarak hayat boyu öğrenme kavramına doğru evrilmektedir. Bu araştırmada hayat boyu öğrenmenin çalışma konuları arasında yer alan yetişkin eğitimi üzerinde çalışılmıştır. Türkiye İstatistik ...
    • Küçük Resim

      Pandemi sürecinde yaşam boyu öğrenme yeterlikleri ve öz-yeterlik algıları bağlamında İngilizce öğretmenlerinin e-öğrenmeye hazırbulunuşluklarının incelenmesi 

      Ertaş, Sultan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu araştırmada, pandemi sürecinde yaşam boyu öğrenme yeterlikleri ve öz-yeterlik algıları bağlamında İngilizce öğretmenlerinin e-öğrenmeye hazırbulunuşluklarının farklı değişkenlere göre incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada ...
    • Küçük Resim

      Genç yetişkin öğrenenlerin yabancı dil öğrenme kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 

      Çakır, Ümmühan Deniz (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Araştırmada, genç yetişkin öğrenenlerin yabancı dil olarak Türkçeyi öğrenirken sınıf içerisinde yaşadıkları kaygıyı yaş, cinsiyet, uyruk, anadil, İngilizce düzeyi, hazırlık sınıfı kur seviyeleri ve geçmiş Türkçe deneyimleri ...
    • Küçük Resim

      4-6 yaş okulöncesi dönemde çocuğu bulunan babaların yaşam boyu öğrenme motivasyonunun babalık rolü algısına etkisi ve babaların eğitime katılma durumlarının değerlendirilmesi 

      Kutluana, Özlem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Araştırma 4-6 yaş okulöncesi dönemde çocuğu bulunan babaların yaşam boyu öğrenme motivasyonunun babalık rolü algıları açısından incelemek ve babaların çocukların eğitimine katkısını, sorun ve çözüm önerilerini değerlendirmek ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Göz at

      Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

      Hesabım

      GirişKayıt

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.