Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Yayın tarihine göre Temel Eğitim Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Enstitüler
  • Lisanüstü Eğitim Enstitüsü
  • Temel Eğitim Anabilim Dalı
  • Temel Eğitim Anabilim Dalı Yüksek Lisans
  • Yayın tarihine göre Temel Eğitim Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Enstitüler
  • Lisanüstü Eğitim Enstitüsü
  • Temel Eğitim Anabilim Dalı
  • Temel Eğitim Anabilim Dalı Yüksek Lisans
  • Yayın tarihine göre Temel Eğitim Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Yayın tarihi için Temel Eğitim Anabilim Dalı Yüksek Lisans listeleme

Sırala:

Sıra:

Sonuçlar:

Toplam kayıt 24, listelenen: 1-20

  • başlık
  • yayın tarihi
  • gönderi tarihi
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • artan
  • azalan
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Küçük Resim

      Yaratıcı drama etkinliklerinin empatik eğilim ve sosyal beceri düzeyine etkisi 

      Sayim, Mustafa (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Bu araştırmanın amacı yaratıcı drama etkinliklerinin ilkokul öğrencilerinin sosyal beceri ve empatik eğilim düzeylerine etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Bartın ili Merkez ...
    • Küçük Resim

      İlkokul öğrencilerinin problem çözme becerileri ve süreçleri 

      Süzer, Ayşen (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Bu araştırmanın amacı ilkokul öğrencilerinin problem çözme beceri düzeylerini, problem çözme beceri düzeylerini etkileyen değişkenleri ve problem çözme süreç becerilerini kullanma düzeylerini belirlemektir. Araştırmanın ...
    • Küçük Resim

      İlkokul sosyal bilgiler dersinde Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modelinin okuduğunu anlama ve motivasyona etkisi 

      Şengün, Ayla (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modeli'nde öğrenme süreci birbirini takip eden sınıf dışı ve sınıf içi süreç olmak üzere iki ayrı öğrenme ortamında gerçekleşmektedir. Ters Yüz Sınıf Modelinde öğrenciler sınıf dışı öğrenme ...
    • Küçük Resim

      İlkokul 2. ve 3. sınıf öğrencilerinde çalışan bellek ve okuduğunu anlama arasındaki ilişki 

      Aydoğan, Elif (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Okuma, çocukların günlük yaşamlarındaki ve akademik öğrenmelerindeki en önemli becerilerden biridir. Okuduğunu anlama becerisi ise okuma faaliyetinin nihai hedefi olarak görülmektedir. Çünkü okuldaki öğrenmelerin önemli ...
    • Küçük Resim

      İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin konuşma becerilerini geliştirme 

      Muradoğlu, Ümit (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      İnsanların en önemli iletişim yollarından biri olan konuşma, toplumun her alanında sıklıkla başvurulan bir eylem özelliğini korumaktadır. Konuşma eylemi bir iletişim yolu olmakla birlikte özellikle konuşma becerisi eğitim ...
    • Küçük Resim

      İlkokul 2.sınıf öğrencilerinin dikte becerileri 

      Bulu, Deniz Yağcı (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu araştırmanın amacı ilkokul 2. sınıf öğrencilerinin dikte ve dikte ettikleri metni anlama becerilerinin ne düzeyde olduğunu belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubu 2021-2022 Eğitim-öğretim yılında Van ilinin Edremit ...
    • Küçük Resim

      Matematiksel metinlerde doğrusal ve çoklu metin kullanımı 

      Çandır, Ebru (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Matematik hayatın pek çok alanında yer almaktadır. Öğrencilerin öğretim hayatlarında matematik dersi önemli bir yer tutmaktadır. Öğrencilerin bu derste öğrencikleri bilgileri kalıcı hale getirmeleri onların akademik ...
    • Küçük Resim

      İlkokul öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgileri ile dijital okuryazarlık yeterlilikleri arasındaki ilişki 

      Kum, Osman (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Hızla gelişen ve değişen teknoloji, sosyal hayatı birçok alanda etkilemektedir. Bunlardan birisi de eğitim ve öğretim alanıdır. Bu etki doğrultusunda eğitim-öğretim alanında yeni öğretim araç-gereçleri ve yeni öğretim ...
    • Küçük Resim

      Prozodi öğretiminin okuma güçlüğü olan bir ilkokul üçüncü sınıf öğrencisinin okuma akıcılığı ve okuduğunu anlama becerileri üzerindeki etkisi 

      Demirtaş, Ebru (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu araştırmanın amacı prozodi öğretiminin okuma güçlüğü olan bir ilkokul üçüncü sınıf öğrencisinin okuma akıcılığı ve okuduğunu anlama becerileri üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden ...
    • Küçük Resim

      COVİD-19 pandemisi izolasyon dönemine ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri 

      Sağlam, Özkan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Covid-19 pandemisi ülkeleri bir çok alanda etkisi altına almıştır. Pandeminin etkilediği alanların en önemlilerinden birisi de eğitimdir. Pandemi ile birlikte ülkelerin çoğunda yüz yüze eğitime ara verilerek eğitim uzaktan ...
    • Küçük Resim

      Sınıf öğretmeni adaylarının okumaya yönelik FOMO düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi 

      Saygılı, Vuslat (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu araştırmanın temel amacı; okumaya yönelik FOMO ölçeğini geliştirerek sınıf öğretmeni adaylarının okuma alışkanlığı, okuma motivasyonu, okuma becerisi öz-yeterlilik algısının ve okumaya yönelik FOMO'larının ne düzeyde ...
    • Küçük Resim

      Yankılayıcı okuma yönteminin akıcı okuma becerisine etkisi 

      Doğan, Özge (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu araştırmada ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin sesli okuma hatalarını düzeltmede ve okuduğunu anlama becerilerini geliştirmede yankılayıcı (eko) okuma yönteminin etkisi incelenmiştir. Araştırma, Bartın'da bir ilkokuldan ...
    • Küçük Resim

      Sınıf öğretmeni adaylarının müze eğitimine yönelik özyeterlik inançları 

      Kala, Fatma Nur (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      İlkokulda sunulan dersler, öğrencilerin yaşamları boyunca kullanabilecekleri becerilerin temelini attığı derslerdir. Öğrenciler, ilkokulda aldıkları dersler sayesinde sosyal yaşam alanı kazanmaktadır. Müzeler öğrencilere, ...
    • Küçük Resim

      Sınıf öğretmenlerinin afet bilinci algı düzeylerinin belirlenmesi 

      Bulu, Doğan (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
      Türkiye bulunduğu coğrafya itibariyle bir afetler ülkesidir. Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde yaşayan insanlar farklı zamanlarda deprem, çığ, sel, yangın, heyelan gibi birçok afetlerle karşı karşıya kalmıştır ve kalmaya ...
    • Küçük Resim

      Eşli okuma yönteminin okuma güçlüğünü gidermedeki etkisi 

      Urul, Ünal (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
      Bu araştırmada ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma güçlüğünü gidermede eşli okuma yönteminin etkisi incelenmiştir. Araştırma, Bartın'daki bir ilkokuldan araştırmanın amacına uygun olarak seçileniki öğrenciyle yürütülmüştür. ...
    • Küçük Resim

      Etkileşimli dinleme eğitiminin 4. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerine etkisi 

      Gürbüz, Elif (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
      Bu çalışmada etkileşimli dinleme eğitiminin 4. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerine etkisi incelenmiştir. Çalışma Zonguldak ili Devrek ilçesine bağlı Çaydeğirmeni TOKİ ilkokulunda yürütülmüştür. Araştırmada ön test ...
    • Küçük Resim

      Türkiye’de taşımalı eğitim alanında yapılmış lisansüstü tezlerin tematik analizi 

      Polatlı, Burçin (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
      Türkiye’de 1989-1990 eğitim öğretim yılının 2. döneminden itibaren uygulanmaya başlanan taşımalı eğitim uygulaması; okulu bulunmayan, nüfusu az ve dağınık kırsal bölgelerdeki zorunlu eğitim çağında olan öğrencilerin eğitim ...
    • Küçük Resim

      TRT çocuk kanalında yer alan 6-10 yaş grubu yerli çizgi filmlerin söz varlığı açısından incelenmesi: trafik tayfa ve dijital tayfa örneği 

      Ercan, Elif (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
      Çocukların dil gelişiminin desteklenmesi ve kelime hazinesinin zenginleşmesi o kültürdeki söz varlığı unsurlarıyla gerçekleşir. Dil eğitiminin temelini ise kelimeler, söz varlığı ve kelime türleri gibi kavramlar oluşturmaktadır. ...
    • Küçük Resim

      Algoritma temelli etkinliklerin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematik problemi çözme becerisine etkisi 

      Okudur, İrem Nursanem (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)
      Bu araştırma algoritma temelli etkinliklerin öğrencilerin problem çözme becerileri üzerinde etkisinin olup olmadığını incelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu İstanbul ili Eyüpsultan ilçesinde ...
    • Küçük Resim

      Etkileşimli kitap okumanın 48-72 aylık çocukların erken okuryazarlık becerileri ve yürütücü işlevleri üzerindeki etkisi 

      Çiçek, Eda Nur (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2024)
      Bu araştırmada etkileşimli kitap okumanın 48-72 aylık çocukların erken okuryazarlık becerileri ve yürütücü işlevleri üzerindeki etkisi incelenmiştir. Deney grubunda yer alan öğrencilere (n= 22) 10 hafta boyunca etkileşimli ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Göz at

      Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

      Hesabım

      GirişKayıt

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.