Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algıları
(Kastamonu Üniversitesi, 2019)
Araştırmanın amacı, modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algılarını belirlemektir. Araştırma, nitel yaklaşım temelinde durum çalışmasına göre desenlenmiştir. Araştırmanın çalışma ...
Öğretmen adaylarının okumaya yönelik tutumlarının incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, 2018)
Araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının okumaya yönelik tutumlarının
incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda, öğretmen adaylarının okumaya
yönelik tutum düzeylerinin ne olduğu ve bu düzeylerin cinsiyet, okudukları
bölüm ...
The effect of a metacognition-based instructional practice on the metacognitive awareness of the prospective teachers
(Universal Journal of Educational Research, 2019)
The purpose of the study is to identify the
effect of a metacognition-based instructional practice on
metacognitive awareness of prospective teachers. The
study has been carried out through “Pre-test – Post-test
Control ...
Öğretmen adaylarının istasyon tekniği ve istasyon tekniği kapsamında öğretmen - öğrenci kavramlarına ilişkin metaforik algıları
(Journal of Turkish Studies, 2018)
Araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının istasyon tekniği ve
istasyon tekniği kapsamında öğretmen ve öğrenci kavramlarına ilişkin
metaforik algılarının belirlenmesidir. Araştırma, nitel araştırma
yönteminin kullanıldığı ...
Matematik öğretmeni adaylarının öğrenme stratejileri üzerine nitel bir çalışma
(Bartın Üniversitesi, 2014)
Araştırmanın amacı, matematik öğretmeni adaylarının kullandıkları öğrenme stratejilerini
belirlemektir. Nitel araştırma yönteminin kullanıldığı çalışmada, durum çalışması deseni esas alınmıştır.
Araştırmanın örneklemi, ...
Öğretmen adaylarının sorgulama becerilerinin incelenmesi
(Turkish Studies, 2017)
Araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının sorgulama beceri düzeylerinin belirlenmesi ve çeşitli değişkenler açısından farklılaşıp farklılaşmadığının incelenmesidir. Nicel olarak tasarlanan araştırmada tarama modeli ...