Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Ara 
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Eğitim Bilimleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Ara
  •   Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Eğitim Bilimleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 49, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Evaluation of professıonal ethics piınciples by candidate teachers red fame 

Şahan, Gülsün (Journal of Education and Training Studies, 2018-03)
The aim of this study is to evaluate the teaching ethics principles according to the opinions of the prospective teachers. From the teaching profession ethics principles of the students, the positive and negative aspects ...
Küçük Resim

Eğitimde teknoloji kullanımı hizmetiçi eğitimine katılan öğretmenlerin TPAB özgüvenlerinin incelenmesi. 

Cesur Özkara, Esra; Yavuz Konokman, Gamze; Yanpar Yelken, Tuğba (Amasya Üniversitesi, 2018-10-22)
Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanımı Kursu hizmet-içi eğitimine katılan ortaöğretim öğretmenlerin teknolojik pedagojik alan bilgisi özgüvenlerini belirlemek ve hizmetiçi eğitim hakkında öğretmenlerin görüşlerini ...
Küçük Resim

Karakter gelişim indeksi’nin Türk ergenlerdeki psikometrik özellikleri 

Ekşi, Çınar; Demirci, İbrahim; Kaya, Çınar; Ekşi, Füsun (Ege Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı Karakter Gelişim İndeksi’ni (KGİ) Türkçe’ye uyarlamak ve ölçeğin psikometrik özelliklerini incelemektir. Çalışma grubu 604 ortaöğretim öğrencisinden oluşmaktadır. Doğrulayıcı faktör analizinde 11 boyutlu ...
Küçük Resim

Attitude towards seeking professional psychological help in a sample of pre-service teachers. 

Kaya, Çınar (Bartın Ünversitesi Eğitim Fakültesi, 2015-06)
The attitude toward seeking professional psychological help is an important concept in the literature related to psychological help-seeking behaviors. The present study aimed to investigate the attitudes of pre-service ...
Küçük Resim

Kadına Yönelik Şiddete İlişkin Yüksek Lisans Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi 

Kalçık, Cansu; Şahan, Gülsün (İstanbul Üniversitesi Yayınevi, 2018-04-25)
Bu çalışmanın amacı Yaşam Boyu Öğrenme Anabilim Dalı’nda yüksek lisans yapan öğrencilerin kadına yönelik şiddet hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesine yöneliktir. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden olgu bilim ...
Küçük Resim

Eine analyse der faktoren, die erfolge der grundschüler mit türkischer migrationshintergrund in deutschland beeinflussen: meinungen der erziehungsberechtigten 

Şahan, Gülsün (Zeitschrift für die Welt der Türken, 2015)
Im Jahr 1961 sind hunderttausende türkische Gastarbeiter mit dem Anwerbeabkommen, das zwischen Deutschland und der Türkei abgeschlossen wurde, nach Deutschland eingewandert. Ab 1974 haben diese Arbeiter mit dem Gesetz der ...
Küçük Resim

Eğitimci gözüyle Bartın kadınlar pazarında çalışan kadınların hayata ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi 

Şahan, Gülsün; Altaç, İrem; Yasa, Havva Duygu; Ay, Ferhat; Şen, Şaban (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014-03-24)
Bu araştırmada, Bartın Kadınlar Pazarı’ndaki kadınların eğitime ve kadının sosyal hayattaki yerine ilişkin bakış açıları belirlenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın amacı, semt pazarlarında satış yapan kadınların eğitim, ...
Küçük Resim

Matematik korkusunda öğretmen rolü 

Şahan, Gülsün (Tam Metin Eğitim Bilimleri Kongresi, 2006)
Matematik herkesin en azından temel eğitime başladığı yıllarda tanıştığı,sevdiği yada nefret ettiği,bazende korktuğu bir derstir. Öğrencilerin matematik dersiyle ilgili korkuya sahip oldukları yönünde genel bir inanış ...
Küçük Resim

Teachers’ perception: Competent or not in curriculum development 

Yavuz Konokman, Gamze; Yanpar Yelken, Tuğba; Karasolak, Kürşat; Cesur, Esra (Malaysian Online Journal of Educational Sciences, 2017-06-06)
The purpose of the study is to determine teachers’ perceptions on curriculum development competencies and determine whether their perceptions differ according to gender, branches, seniority and graduated faculty type. The ...
Küçük Resim

Okul öncesi eğitimde okula hazırlık eğitimi 

Şahan, Gülsün (Eğitim Denetimi Dergisi, 2005-02)
Okul öncesi eğitim almak her çocuğun hakkıdır. Ülkemizde çocuklarımızın büyük bir kesimi daha önce hiç bir eğitim almadan ilkokula başlamaktadırlar. Var olan şartlar okul öncesi eğitimi zorunlu hale getirecek düzeyde ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

DSpace@Bartın is member of:

Göz at

Tüm AlanlarBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDergiye Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarDuman, Burcu (14)Şahan, Gülsün (13)Yavuz Konokman, Gamze (10)Yanpar Yelken, Tuğba (8)Yılmaz, Ömer (5)Semerci, Çetin (3)Akgün, Nuri (2)Kaya, Çınar (2)Memişoğlu, Salih Paşa (2)Özçelik, Ceyda (2)... Daha FazlaKonuEğitim (21)Education (19)Öğretmen adayları (5)Pre-service teachers (4)Prospective teachers (4)Metafor (3)Metaphor (3)Academic staff (2)Digital story (2)Entrepreneurship (2)... Daha FazlaYayın Tarihi2020 - 2021 (4)2010 - 2019 (40)2000 - 2009 (4)1996 - 1999 (1)Mevcut Dosya(lar)Evet (49)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.